Evliliğin ilk yıllarını finansal olarak rahat geçirmek için eşyalı ev tuttuk. Sizce doğru mu yaptık?

Daha doğrusu eşyalı evi ben istedim çünkü zaten kiracıyız evden taşınsak o mobilyalar falan hep çizilecek bizde o mobilya masrafını vadeye yatırdık kirayı onunla ödüyoruz

Evliliğin ilk yıllarını finansal olarak rahat geçirmek için eşyalı ev tuttuk. Sizce doğru mu yaptık?
Cevapla