Öğretmenim gururumu herkesin içinde kırdı ne yapmalıyım?

Beden dersindeydik çoğu kişi voleybol topuna ayakla vurmuştu bende ilk ders oturdum hiç kalkmadım ikinci ders voleybol topu yerdeydi arkadaşımla birlikte üzerine koştuk ayağımla vurdum tabi topa hoca beni yanına çağırdı nazikçe uyaracak sanmıştım topu getir bana dedi getirdim sınıfın yarısı bizi izliyordu al topu eline ilk önce sarıl dedi yapacak bir şey yoktu sarıldım özür dile deyince hocam ben bir hata yaptım lütfen artık devam etmeyin diyince topu öp onunda bir canı var dedi bir anda tüm sınıf bana gülmeye başladı ben yapmak istemiyorum hocam altı üstü topa ayakla vurdum dedim diğerlerinde vuruyor diyince kızlar hayır hocam sadece o vuruyor dedi işte o zaman kendimi tutamadım hoca hala devam ediyordu ben yeter komik değil benim yerimde olsanız gülmezdiniz diyince hoca komik gülsenize dedi ondan sonra benim bir lafım vardır pişman olmayacağım şeyleri yapmamalısın dedi kendimi zor tutuyorum gözlerim dolmuştu ağlamaya başladım yavaş yavaş hoca bir anda daha fazla gülmeye başladı bu kızlarda ne kadar hassas oluyor diyip dalga geçti bende hocaya gidebilir miyim dedim hoca topu öp öyle git dedi en son arkadaşıma beni öpmesini söyledi kafamı öptü arkadaşım kendimi zor tuttum tekrar bir köşeye gidip ağladım bunları haketmemiştim sadece topa ayakla vurdum diye böyle bir muale görmek zoruma gitti sizce haklı mıyım?

Öğretmenim gururumu herkesin içinde kırdı ne yapmalıyım?
Cevapla