Hiç biri benimle aynı görüşe sahip değil.. Hep canım sıkılıyor. Keşke gelmeseydim diyorum siz de ilk haftalar bu durumu yaşadınız mı?
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
a a öyle deme. alışacaksın. herkesi farklılıklarıyla kabulleneceksin. hangi şehirdesin?
İstanbul'da yaşıyordum yine İstanbul'da üniversite kazandım. Buradaki insanlar çok yabancı geliyor ben zaten çekingenim. Girişken bir insan değilim. Buradaki kızlar her şeye atılıyor hepsi girişkenler
Bir de ben ilk haftalar derse gitmedim o yüzden alışamadım kimse de yanıma gelip nasılsın demiyor iyice moralim bozuluyoe
Bozuluyor
İlk zmanlar öyle olabilir. Bir çok insan yeni bir ortama girdiğinde , yeni bir işe başladığında yaşıyor bunları. Sakın vazgeçme. HErkes gibi olman da gerekmiyor , herkesle içli dışlı olup şaklaban gibi de kakara kikiri sohbetler etmen ortama girmen gerekmiyor.
:) tamam bundan sonra ben soruyorum sana.
Günaydın. Nasılsın? Bugün okuldamısın , kaç dersin var? hangi bölümde okuyorsun?
Aşçılık keşke seçmeseydim
yo güzel bölüm. bence çok iyi yapmışsın. bir kaç güne çok iyi olacak. çok iyi bir tercih bence
şu an da mutfak dersi var ve rezil oldum
Neden rezil oldun?
Kendinde kusurlar mı buluyorsun? fiziki olarak , giyim kuşam vs oradakilerden kötüyüm mü diye düşünüyorsun?
Sınıfın watsaap grubunda yoktum sonra
Sonra kimseye olmadığımı söylemedim beni gruba almaları için
:) bu rezillik değilki. söyleyebilirsin beni de kaydedermisiniz diye. olağan şeyler bunlar. rezil olmadın ,
Oldum şef ceketi için watsapp grubuna beden numarası yazmışlar ben de olmadığım için yazmadım bu sabah hoca bedenleri sordu
İsmimi yazdım sonra bedenimi M yazdım yanına da 42 yazdım yanlış oldu
:) e nolmuş sorsun. sende bir kaç gün geç söylersin olur biter. bende soruyorum kaç bedensin :)
Düzeltirsin , kız bu dert değil :)
Derstemisin şimdi 42 beden kız :)
Dersteyim
:) iyi dersler. çıkınca anlat bana :)
2 haftadır böyle rezil oluyorum
Allahın bir kulu da yardım etmiyor
10 dk ara verdik
Hocanın anlattığı hiçbir şeyi anlamadım
:) rezil olmuyorsun. böyle düşünme. zaten içlerinden 1-2 tanesiyle arkadaş olacaksın. ortam kızı değilsin belliki. o arkadaşlarla karşılaşmanda hemen olmuyor. biraz sabırlı ol.
Değilim hoca da anladı
Hoca herşeyi bizden bekleme biraz kendin girişken ol dedi
Burdaki çoğu kişi lise arkadaşı 2 kız önceden lisede aşçılık okumuşlar sonra aynı üniversiteye gelmişler ben nasıl onlarla arkadaş olucam önceden beri birbirlerini tanıyorlar
Bırakıp başka bölüme geçme imkanım olsa geçicem
evet girişken olacaksın. ama bu artık girişken olayım diye pat diye olmaz. bu bir kazanım ve süreç işi. etrafına bak , arkadaş olabilecğein tipleri seç. onlara karşılaştığında selam ver günaydın de merhaba de. böyle böyle başlar ilişkiler. bölümün de güzel. hangi ünv. desin?
Okan üniversitesi daha önce duymamaşsındir
Duydum , okulu da beğenmiyorsun herhalde :)
Hoca aslında iyi genç de bölüm bana göre değil ben hiç girişken biri değilim mutfakla ilgili hiç bilgim yok bir sene önceye kadar hiç bulaşık yikamışliğim bile yok
Hoca haklı bende kendime kızıyorum
Hoca herseyi tek tek anlatıyor ama ben hiç dinlemiyorum hem rezil olduğumu düşünüyorum o yüzden hocaya bakamıyorum
Girişken olmayan utangaç biri aşçılık yapabilir mi
:) kendine kızma. bu tür durumları sadece sen değil diğer arkadaşlarında yaşıyor , yaşayacak. bu bir eksiklik ya da rezil olmak değil. kimsenin de aklında kalmaz bu başına gelen şey. mutfak tecrübesi olanlar girmiyor o bölüme. bulaşık bilmen de gerekmiyor :) gastronomi bir bilim aslında. her geçen gün daha çok gerekli tüm insanlık için. gelişen teknoloji ile bozulan gıda kalitesini düşündüğünde insanlık için çok daha önemli olduğunu göreceksin okuduğun bölümün. ve kendine güzel bir gelecek hazırlayabilirsin. bence bölümünü sev , girişken olmak da bir kaç günde herkesle vıcık vıcık olmak değil. iyi olacak bence :) artık ünv. tedesin. bir çok faydası olacak kişiliğine. müzikle aran nasıl?
Müzik dinlemeyi seviyorum.
Akılda kalıyor ben böyle oldukça onların aklında kötü kalıcam
utangaçlıkta geçecek. bir enstruman çalmayı öğrenmeye başla. bir kursa gitsen utangaçlık çekingenlik çok kısa sürede gider. ilgi duyduğun bir müzik aleti var mı?
Kimsenin aklında kalmıyor buna emin ol. sen biraz yalnızlık çektiğin için kaldığını düşünüyorsun. silindi gitti , kimsenin umurunda değil böyle şeyler.
Eskiden bağlana kursuna gitmiştim sonra araya lise sınavı girdi Lgs yüzünden bıraktım
a a ne güzel. bence derhal başlamalısın. bende çalıyorum. derhal başlamalısın
Hafta içi 3 gün ücretsiz ingilizce kursuna gidiyordum üniversiteye gittiğim için de onu bırakmak zorunda kalıcam
Aslında ingilizce öğrenmek istiyorum ama ders saati çakışıyor
Firıncilik dersinde iki grup var bir sabah bir akşam sabah grubu gitmek istiyorum ama ben akşam grubundayim nasıl değiştiriceğim bilmiyorum
Hocalardan çekinmekten rezil olduğumu düşünmek dersi de dinlemiyorum kesin sınavı geçemeyeceğim
*rezil olduğumu düşünmekten dersi dinlemiyorum
Sen öğrencisin , öğrenmek için geldin okula. hocalara rezil olmuyorsun. onların aklında kalmaz böyle şeyler. sadece dersler değil kişiliğinde değişecek. ama biraz zaman ver kendine. Dersleri de geçersin. asla karamsar olma. her giren bitiriyor o okulu. seninki de bitecek. bu günler en güzel günlerin. rahat ol. senden çok var o okulda. kimse senden daha akıllı değil.
Gerçekten hiçbiri benim gibi değil hepsi girişken. Mesela 38 yaşında ege üniversitesinde öğretmen görevlisi olup istifa eden bir kadın var o da aşçılık öğrenmeye gelmiş onunla benim tecrübem aynı değil. Sence öğretim görevlisi ile benim tecrübem aynı mı o mesele topluma konuşabilir ben toplumun için konuşmaya çekiniyorum iki lafı bir araya getiremiyorum
:) e normal ama bu durum. senin iki katın hayat yaşamış. sen daha yolun başındasın. mağaradan yeni çıkmış gibisin henüz :) ben hep böyle kalacağım diye düşünme
Haklısın mağara yaşamış gibiyim hiç bir iletişim becerim yok hocaya soru sorduğunda nasip açıklama yapacağımı bilmiyorum
*mağarada
:) bilme , sorun değil bunlar. kaç ders var bugün?
Bitti bir dersti ama salı günü 13 ten 16 ya kadar cok yoruluyorum bir de hep ayakta duruyoruz sabah gitmek istiyorum
Geçmiş olsun şimdilik o zaman :) eve mi gidiyorsun
Bu gün 9 dan 12 ye kadar ders vardi
Eve gidip bıçağı ceketi bırakıp bankaya gidicem
Bu bıçaklar o kadar ağır ki bir ordu için yemek yapacak kadar bıçak var
Terazi bile götürüyorum
Keşke okula bu kadar şeyi goturmeseydim geçen hafta önluğum yok diye eksi 5 yazdı bu hafta bakmadı bile inadına yapıyor sanki
a a bilmiyordum. öğrenciler aşçı bıçağı ve terazi demi taşıyor yanlarında. okulda kalsa daha iyi olur
Keşke okulda kalsa bunları taşımaktan fıtık oldum
Okulda kalsa çalabilirler
Valla şimdiden okuldan bıktım insanın arkadaşi olmayınca daha sıkıcı oluyor
Bıkma. daha sonra eğlenceli gelecek. arkadaşların da olacak.
Olmayacak
Kimse benimle konuşmuyor
Lise ben yine böyle utangaçtim yine de nasılsın diye soran arkadaşım vardı o da 2 yıl sonra oldu
*Lisede
burada durum farklı. ünv. biraz farklı. gör bak herkes alışma sürecinde. derste kaynaşacaksınız ister istemez. içlerinde senin gibi utangaç olanlar vardır , onlar gelir yanına. selamlaştıkça sohbetiniz artacak , not isteyenler olacak , şu şöylemiydi böylemiydi diyenler. bazı erkekler özellikle utangaç olduğun için sana yaklaşacak. gör bak. aslında sohbetin güzel :) ben sevdim yani
Teşekkür ederim.
Daha önce utangaç olduğum için yaklaşan erkek olmadı tanışmak isteyen bile olmadı
Ben de bir gariplik mi var acaba anlamadım
az tebessüm ediyor olabilirsin :) biraz gülümser halde olmalısın
Bağlaman var mı evde?
Evet var
Sürekli hocaya karşı rezil olduğumu düşünüyorum sabah yaşadığım aklımdan çıkmıyor unutamıyorum. Napıcam aklımdan nasıl çıkaracağım
Geçen haftada önlüğüm olmadığı için hoca eksi atacaktı bana grupta var mısın dedi ben de yokum dedim o zaman nasıl sınava gireceksin dedi ben watsapp grubunda var mısın diye sordu zannettim ama sınıf grubundan bahsetmiş listede var mısın demek istemiş sonra listeye baktı varsın dedi keşke hocam ben yanlış anladığım falan deseydim aklımdan çıkmıyor
Kendime kizip duruyorum hoca hep beni kötü hatırlayacak
Hiçte kötü hatırlamayacak. Düşündüğün gibi olmuyor. Hoca seni bile hatırlamayacak :)
Değişik bakıs acıları öğrenirsin kötü mü işte
üni hayatım güel geçmemişti :/