Annem ben evlendikten sonra ilk kez görüştüğümüzde çok kötü davrandı. Bir anne neden böyle yapar?

Arkadaşlar annemle ben evlendikten sonra ilk görüşmemizde bana "sen kudurmuşsun ondan gittin evlendin yedin erkeğin şeyini rahatlamışsındır artık" dedi kötü bi şekilde kendimi çok kötü hissediyorum. Sizce neden böyle konuştu benimle?

Annem ben evlendikten sonra ilk kez görüştüğümüzde çok kötü davrandı. Bir anne neden böyle yapar?
Cevapla