• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Hiç sokaktan geçerken sözlü tacize uğradınız mı?

incistancevizi
incistancevizi Takip Et
Xper 6 Yaş: 31
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
10
Yapay Zekaya Sor
Laf yediğiniz oldu mu erkeklerden olduysa ne hissettiniz ne yaptınız?
Hiç sokaktan geçerken sözlü tacize uğradınız mı?
Cevapla
Erkek Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
1 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    O sesli tacizi yapanında gözüyle yiyeninde ta * . Kız arkadasmla olan bir şeyi anlatayım size ben hergün ondan sonra kalkabildiğim için bir gün geliyor gene sabah yanıma bilen bilir m. köy metrobüsünden şişli camisine aşagı yukarı bir 10 dk yürürsün neyse adam takip etmiş ve bişi konuşabilrmiyiz diye on defa sormuş ve bizimkisi git dediği halde o aradada beni arıyormuş bizimkisi tabi farketmiş durumu bende allahın işi bişi oldu rüyamda korktum uyandım neyse o aradada teli açtım dedi bana acil caminin önüne gel evle cami arasıda 100 m apar topar kosa kosa direk sortla üstümde tshrt falanda yok elimede 2 tane bira şişesi pat pat indirdim adamın kafasına sonrada siviller falan iş detaya indi diceğim o ki bir bayanı rahatsız etmek kadar acizlik ve oclugu yoktur yolda 45 yaşındaki anneme bile hacısından tut kopugu entellektüel görünümlüsüde bakıyorsa bu ülkede ne ar ne de damar kalmıştır he diceksiniz ki sen hiç bakmıyormusun evet kız arkadasmla cıkmadna önce arayla bakıyordum ama hiç bir zaman taciz de etmedm kelimede yapmadım sadece bana baktıklarını farkedersem öyle ve beraber oldugumdada anladım ki en büyük kahpeliklerden birisiymiş.

    7
    1 Yorumla
    • Herkestenfarklı6
      Herkestenfarklı6
      +1 yıl

      cok haklısın kardeşim..

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Sorunlujojuk
    Sorunlujojuk Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 55%
    +1 yıl

    Kim ne giyerse giysin laf olmamalı karışmamalı onu alakadar etmemeli ama yok olmaz o kız sen erkeksin hormonların var kontrol edemediğin için bunları yapıyorsun aslında bunları yapma sebebin toplum dan fazlası değildir toplum insanların beynini yıkamakta ve insanları o yönde etkilemektedir.
    Sen etkilendin ondan böyle davranıyorsun etden fazlası değil hiç birşey ama seni en çok etkileyen şey sadece ve sadece toplum
    Bir kıza laf atmak çok normal geliyor ama bir erkeğe laf atan kızlar tuhaf geliyor bu da toplumun ne kadar insanların beynine etkilediğine çok güzel bir örnek
    Kadın da erkekte eşittir görgü kuralları eşitliği bozmaktadır.

    1
    0 Yorumla
  • Tambihatun
    Tambihatun Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Çok oldu, cevap vermedim. Sadece bir tanesinde 4 kız kuzenımle spordan dönüyorduk. 25-30 yaş civarı güzel giyimli bir bey yardım edebilirmisiniz yol tarifi sorucam dedi. Buyrun dedim. kuzenlerim yanımda duruyordu. Bizi süzdü, sonrada "genel ev ne tarafta" dedi dünyanın en normal şeyiymiş gibi. Benim duymamla adamın omuzlarını tutup dizimle bacak arasina sert bir tekme indirmem bir oldu. O kıvranırken suratini tırmaladım bide cok sinirlenmistim. Nasil böyle bisey der ya, gayette hanımefendi bir sekilde yürüyorduk. Cok klasik olcak ama biri onun kiz arkadasina, annesine vs. Boyle bisey dese cinayet isler. Kendi ne cürretle yapiyor ben anlayamiyorum. Allah bildigi gibi etsin bu iğrenç sapıkları.

    12
    3 Yorumla
    • gizemlikmlk
      gizemlikmlk
      +1 yıl

      Vay be millet neler yaşıyo biz evde anne nasihati dinliyoz :D

      Yorumla
    • rajabbolt
      rajabbolt
      +1 yıl

      adamı genel ev ihtiyacını duymayacak hale getirmişsin.. kuzenlerin bir şey yapmadımı

      Yorumla
    • Ebubekirckh
      Ebubekirckh
      +1 yıl

      Tamamda adam sadece "genel ev ne tarafta" demiş. Ha tamam sana "laf atsaydı" o zaman dövmene birşey demezdim.

      Yorumla
  • 491sehri
    491sehri Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 33%
    +1 yıl

    sözlü tacize daha uğramadım. bir kere tacize uğradığımızda arkadaşlarım beni tutmasaydı adamları bir güzel benzetecektim ama tuttular beni. zaten kendileride bu tür şeyleri seviyor gibi. yolda güzel görünmek için 2 dk bir makjaç yaparlar. onlarda bir hayır yokmuş ki zaten yollarımızı ayırdık. ama olan yine bana oldu. suç benim oldu. aman olursa olsun. onları ilgilendirmeyen birşey hiçte umrumda değil artık. ne kadar adi olduklarını gördüm.. her gördüğü erkekle çıkandan hiç bir hayır gelmez. yok deli gibi seviyorum derler 1 hafta sonra pat ayırılırlar. Allah`a şükür öyle bir durumlarım olmadı. evlendikten sonra eşimin yüzüne hiç pişmanlık duymadan bakmak isterim. Rabbim ona çabuk kavuştursun.

    3
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

183

Cevap

87

Cevap

  • mimi88
    mimi88 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 38 , eic 38%
    +1 yıl

    Bir akşam eve gidiyordum. Bir arabanın yanımda yavaş yavaş ilerlediğini fark ettim. Şöyle bir etrafıma baktım. Ooovvv koca bir kaya 😀 taşı almak için eğildiğimde içindeki korkak fark etmiş olmalı ki gazladı. Arabanın peşinden koştum taşı attım malesef sıyırdı. 😂

    6
    0 Yorumla
  • şeytii
    şeytii Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    birgün yolda yürürken arkadasla pogaca yiyoduk... ver yavrum bir de ben isiriyim dedi salagin biri... bnde uzattim yiceksin bunu dedim sasirdi zorla agzina tiktim bisey de diyemedi sadeceözür dilerik ne biliyim ben senin deli olsugunu dedi :D deli olduguma inanmistir eminimki ve bir daha kimseye yapmadigindan da eminim :D

    8
    4 Yorumla
    • arfclk
      arfclk
      +1 yıl

      Helal olsun valla eline sağlık cok iyi yapmışsın :)

      Yorumla
    • ak-47
      ak-47
      +1 yıl

      İşte bu be böyle yapsa bütün bayanlar böyle magandalar kalmaz :)

      Yorumla
    • barbarian026
      barbarian026
      +1 yıl

      Pogacan olayım ye beni ahahaha

      Yorumla
    • şeytii
      şeytii
      +1 yıl

      hahahha saolun arkadaslar :)

      Yorumla
  • yarenyaren1
    yarenyaren1 Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 59%
    +1 yıl

    Ugradim ve cevap verdim bana denilen şuydu offf beer yavruya bak diger yanindaki de mala bak mala hey yavrum hey dedi ve ben dönüp oooo gencler kiz kardesleriniz kadar olmasamda idare ediyorum be dedim gulerek yurudum mal gibi kaldilar. Bazen hadlerini bildirmek gerekiyor aklima geldikce de gulerim :)))

    5
    2 Yorumla
    • gizlikalsn01
      gizlikalsn01
      +1 yıl

      Cok guzel cevap hic bir kiza laf atmadm ama acik sacik giyinenler hakediyor insanlari tahrik edince erkekler kendine hakim olamiyor o yuzden boyle olaylar oluyor

      Yorumla
    • bluevistabodrum
      bluevistabodrum
      +1 yıl

      alakası yok. açık giyinenler haketmiyor. laf atanlar *

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Sözlü tacize ugramayan bayan yoktur ya.
    En çirkin kıza bile yerim seni diye taciz eden abazalar gördüm.
    Bende çokugradım. Her dısarı cıktıgımda da oluyor ve gayet normal geliyor bana.
    Bigün arkadaşımla alışveriş merkezine gidiyoruz. Caddeden de hızla bir araba geliyodu birden yavaşladı. Nereye gidiyonn l*n gotunu yedıgım diye bagırdı. Onca insanın içinde. Ebeninn a*ına diye cevap verdim. Sokagımızda gözümün önünde 31 cekeni bile oldu. Beni süzüp fermuarını falan açtı.
    Hızlıca cıktım sokaktan. Üstelik simsiyah giyinmiştim hiçbiryerimide göremez..
    Ya beyler niye böyle yapıyosunuz anlamıyorum.:D

    2
    0 Yorumla
  • kibariye-canavari
    kibariye-canavari Takip Et
    Xper 4 Yaş: 38 , eic 55%
    +1 yıl

    Ya arkadaş!.. Yok ekonomi gelişiyormuş, yok bilmem neymiş, GEÇ bunları... Ya bir kadının veya genç kızın sokakta rahat bile yürüyemediği bir ülke için bana KİMSE gelişmiş ülke demesin... Hint ve Türk erkekleri dünyanın cinsel açlık açısından en barbar erkekleri olarak seçilmişler anketlerde. Bu kadar cinsellik açlığı içinde olunur mu ya... Torunları yaşındaki kızlara sarkan şerefsizler, evli mi barklı mı bilmeden onu bunu izleyip sarkıntılık yapan, ama karısına veya kızına geldi mi "erkek" kesilen karaktersizler dolu her yer. Mustafa Kemal Atatürk hayranıyım ama şu konuda hakikaten şeriat hak eden bir zavallı ülke burası. Kesip kesip salacaksın hadım edip. Sonra Hadımın Çiftliği'ne dönecek ortalık.

    2
    0 Yorumla
  • akılküpükendisi
    akılküpükendisi Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 34%
    +1 yıl

    evet, bir beyamca ardımdan şarkı mırıldanarak geliyodu, geri dönüp baktım, sustu. yoluma devam ettim, o yine şarkıya başladı. susacak mısınız siz dedim. sanat musikisi sanatçısıyım, sanat icra ediyorum dedi. burası konser salonu değil dedim. ben emekli bilmem neyim seni şikayet ederim dedi, buyrun beraber gidelim ben de sizi şikayet edeyim dedim. sonra yemedi, mağdur edebiyatı yaptı az. kızım yaşındasın vs vs. yanlışınız var, torununuz yaşındayım dedim. sonra çevreden birileri onu yoluna gitmesi konusunda uyardı, benim de onunla uğraşacak vaktim yoktu

    1
    8 Yorumla
    • İdealADAM
      İdealADAM
      +1 yıl

      baya bir uğraşacak vaktin yokmuş ama tebrikler :)

      Yorumla
    • akılküpükendisi
      akılküpükendisi
      +1 yıl

      beş dakika bile değil @İdealADAM. şu kadar lafı da sarfetmesem, bana gideceğim yere kadar eşlik edecekti, ne yapayım?

      Yorumla
    • İdealADAM
      İdealADAM
      +1 yıl

      Hadsiz adam var böyleleri karaktersiz işte

      Yorumla
    • ozkantep
      ozkantep
      +1 yıl

      Suclu adam degil.
      Sensin deden yasnda adama bagiramazsin. Biraz daha hizli yuruyup uzaklassaydin. Sonucta yavas o yasli oldugu icin. Picin biri gitarla soylese seve seve dinlersinz.

      Yorumla
    • akılküpükendisi
      akılküpükendisi
      +1 yıl

      hadi ya @ozkantep :))

      Yorumla
    • ozkantep
      ozkantep
      +1 yıl

      Öyle. Biraz saygı

      Yorumla
    • akılküpükendisi
      akılküpükendisi
      +1 yıl

      ne saygısı @ozkantep? adamın akli melekeleri yerinde olduğuna göre, bilinçli bir taciz söz konusu. böyle biri saygı görmeyi hak etmez. ki saygısızlık da etmedim esasen, sadece buyrun beraber gidelim ben de şikayetçi olayım dedim. neden gelmedi sence? yine olsa yine gösteririm aynı tepkiyi. ben de hak ediyorum saygıyı, benim de var maddi ve manevi bir kişiliğim ve o kişiliğin ihlal edilemeyecek sınırları.

      Yorumla
    • ozkantep
      ozkantep
      +1 yıl

      Sarkiyi sana mi soyledi.

      Yorumla
  • nurişinin_balı2
    nurişinin_balı2 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 41
    +1 yıl

    Evet ya utandım orta yaşlılar ben İstanbul esenlerde oturuyorum inanır mısınız berbat !! Erkekleri eşimin yanında bile bakıyor yazık bole insanlar var ya elimde yuzugum car butun erkekler esenlerdekiler bakar yavrum der of çok tatlı der bune biçim erkekliktir ya

    3
    1 Yorumla
    • Herkestenfarklı6
      Herkestenfarklı6
      +1 yıl

      onlar şerefsiz hayvan olu hayvanlar. Eşin görse al başına belayı birde.

      Yorumla
  • Penyez34
    Penyez34 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    Evet bir tanesi hepsi senin mi Fıstık dedi ben de
    1. dikkat et o Fıstık Boğaz'ında kalmasın
    2. Ise bu beden benim değil Allah'ın bize emanetidir ölümümüz emaneti teslimdir bu emanete iyi bakmak gerek yani anlayacağınız dil de bedene ait akıl da dilini aklın dönderiyor ama sen de o akıl yok dedim biraz uzun oldu ama bunları söylemiştim bir iki gün oluyor

    2
    8 Yorumla
    • Penyez34
      Penyez34
      +1 yıl

      @-Foto
      Not et ("_")

      Yorumla
    • -Foto
      -Foto
      +1 yıl

      Tamamdır :)

      Yorumla
    • Herkestenfarklı6
      Herkestenfarklı6
      +1 yıl

      iyi demişsin

      Yorumla
    • Penyez34
      Penyez34
      +1 yıl

      bir iki gün önce olduğu için Hatırlıyorum daha öncede oldu ama bu kadar uzun cümle kurmamıştım onda @Herkestenfarklı6

      Yorumla
    • Herkestenfarklı6
      Herkestenfarklı6
      +1 yıl

      penyez rahatsız oluyorsan söyleyebilirsin. Dünde engellemişsin.
      Sadece yorumlar ve konuşman ı takip ediyorum. S
      Saygı çercevesinde...

      Yorumla
    • Herkestenfarklı6
      Herkestenfarklı6
      +1 yıl

      ama istersen bişey yazmam bu saatten sonra yani.

      Yorumla
    • Penyez34
      Penyez34
      +1 yıl

      Yo ben seni engellemedim mesajımı Gizledim sadece @Herkestenfarklı6

      Yorumla
    • Herkestenfarklı6
      Herkestenfarklı6
      +1 yıl

      Dün yorum yapamadım da senın paylaşımına engellendin dedi şok oldum bir terbiyesizligimi görürsen yapabilirsinde farketmez. Sesin benden büyük oldugunu gösteriyor zaten. Bir ablam olarak sadece konuşmaların ve yazıların çok dikkatimi çekiyor belkirtmek istedim.

      Yorumla
  • seda5456
    seda5456 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 56%
    +1 yıl

    Öylelerine çok sinir oluyorum. Çok önceleri bir adam köşe başında durmuş. Ablamla ikimizi gözüyle süzüp kendi kendine bişiler tekrarlıyordu. Az daha gidip saldırcaktım çantayla sonra ablam durdurdu hızlıca bakmadna geçtik ordan. Ha birde dün yağmur yağıyordu. Şemsiyeyle geliyordum yanımda 500 m yol var adam gelmiş yüzüme doğru eğilerek şemsiyenin altından geçti. Oldu olacak şemsiyeyi verseydim. Beynini neyle yemişler bu abazalar anlamıyorum

    4
    3 Yorumla
    • neyir
      neyir
      +1 yıl

      nasıl bir ego

      Yorumla
    • w8forrme
      w8forrme
      +1 yıl

      Bence sen herseyi ustune alan bir kezosun

      Yorumla
    • seda5456
      seda5456
      +1 yıl

      sizin gibiler bu devirde klonlanmış şekildesiniz. Bayanlarada yaşama hakkı var ve bu şehirde yaşayamıcaklar mı?

      Yorumla
  • karis
    karis Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40 , eic 64%
    +1 yıl

    evet birçok kere uğradım hem sözlü hem de fiziksel tacize. genelde yaşlılar çok laf atıyor gençlerden ziyade. birkere de adamın teki popomu ellemişti bende dövüş sporlarını sergiledim ön dişi kırılmıştı adamın... bence laf atmak bir yere kadar bazen öyle birşey söyleniyor ki gülüyorsun bile ama iş harekete döküldü mü orda mevzu başlıyor.

    2
    3 Yorumla
    • Miissdestiinyy
      Miissdestiinyy
      +1 yıl

      O değil de ben Mekke'nin içinde tavaf ederken taciz edilmiştim Allahtan utanmazlar o günden beri erkeklerden nefret ediyorum!!!

      Yorumla
    • karis
      karis
      +1 yıl

      yok artık öyle bir yerde bile oluyorsa dünyanın çvisi çıkmış demektir.

      Yorumla
    • ByFener
      ByFener
      +1 yıl

      @Miissdestiinyy ayıp oluyor ama.. herkezı aynı kefeye koyma hakkın yoktur?

      Yorumla
  • Sabirsizim
    Sabirsizim Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    otobuste ugradim serefsizler mahsusu dayaniyorlar, sozlu hemn hergun ugruyrm alstn artk. kotu hissediyrm tabiki. duraklardada soforlerin kornali. tacizine ugruyorm. Allah belalarni versn.

    7
    1 Yorumla
    • muttley34
      muttley34
      +1 yıl

      Aminnn. @Sabirsizim

      Yorumla
  • DuygusuzZz
    DuygusuzZz Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30 , eic 39%
    +1 yıl

    Çok fazla oluyor cogu kıza oldugu gibi. Geçenlerde abim ve arkadaşıyla turluyoduk benim abilerimin yanında olduğunu farketmemıs bı cocuk kulagıma yaklasıp ouf l*n yerım senı dedı. bunu abımın arkadası duydu, gerisi allah kerim :D en son duydugum sey yemıcem abı allah belamı versın kı yemıcem :D hahahha Bizde ortam böyle keske hep fark etmeden atsalarda yerden kıvransalar.

    2
    0 Yorumla
  • Faruk14U
    Faruk14U Takip Et
    Xper 5 Yaş: 43 , eic 31%
    +1 yıl

    Bir gün bankamatikten para çekiyorken, arkamdan birinin popoma ellediğini hissettim. Gölgelerin gücü adına diyerek arkamı döndüğümde, 2 tane kaşarın göz kırparak ve gülerek geçtiğini gördüm. Tabi nutkum tutuldu ve hiçbirşey yapamadım. O hareketi yapan bir erkek olsaydı şu an halen hapiste müebbet cezamı çekiyor olurdum herhalde.

    2
    0 Yorumla
  • izmirmelek
    izmirmelek Takip Et
    Bilge Yaş: 31
    +1 yıl

    Çok fazla oldu tabiki. Birine cevap verdim sadece. Tek kişiydi bn de tektim, çok güzelsin ya falan dedi yaninmdan geçerken ben de arkamı dönüp merhaba . deseydin tanısırdık dedim yürüdüm o şaşkınlığı ve pismanlıgıyla kalakaldı.

    5
    1 Yorumla
    • sallapatix
      sallapatix
      +1 yıl

      İyiydi bu (:

      Yorumla
  • Melisaltın
    Melisaltın Takip Et
    Yoda Yaş: 35
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 894 cevap paylaştı.

    Türkiye de bir çok defa sözlü tacize uğradım son iki defasında olay çıkardım birinin gözüne deodorant sıktım diğerine okkalısından tekme salladım ki halk koşup gelip adamı benzettiler. Yurt dışına çok çıkarım seyahat ederim ama bir kere bile sözlü sözsüz tacize uğramadım keşke bu yönden onlar kadar olabilsek.

    4
    4 Yorumla
    • Ulanspeedy
      Ulanspeedy
      +1 yıl

      bu ülkede ben ve benim gibi erkeklerin sayısı artarsa yurtdışındaki gibi en ufak bir tacize ugramaSınız emin olun

      Yorumla
    • Melisaltın
      Melisaltın
      +1 yıl

      Aslında tam zıttı sen ve senin gibi erkekler gittikçe azalıyor keşke artsalar da bayanlar olarak rahat olabilsek

      Yorumla
    • rajabbolt
      rajabbolt
      +1 yıl

      tekmeyi neresine attın

      Yorumla
    • Melisaltın
      Melisaltın
      +1 yıl

      Çok düşündürücü değil mi?

      Yorumla
  • re-polyanna
    re-polyanna Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36 , eic 43%
    +1 yıl

    Şu anki büyük problemim olmakta, ama bu kıyafetle hakettim.
    Sabah sersemliği ile kısa basenlerde biten tuniğin altına tayt giyeceğime, siyah külotlu çorap giymem ve ancak bunu ofis binasına girmeden önce "senin o, minicik kısa eteğine ve bacaklarına kurban olayım"diyen iki gencin söylevi ile farketmem.

    Şu an ofiste altına mıçmışlar gibi yerimde oturuyor ve kalkamıyorum :o çişim var, susadım. Nafile ofis erkek dolu, masa koruyor :(

    1
    0 Yorumla
  • Sosyopatik
    Sosyopatik Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 46%
    +1 yıl

    Sözlük değilde fiziksel oluyor. Yolda yürüyorum bazı kızlar üzerime yürüyor. Geçen mağaza gidiyorum kıyafet falan bakmaya 2 tane kız yanyana dedim sağdaki harbi güzelmiş bakıyorum öyle :) Neyse bir baktım bana omuz atmaya yeltendi kıza omuz attım kız uçtu sola doğru :D

    1
    0 Yorumla
  • Husus
    Husus Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30 , eic 57%
    +1 yıl

    kuaförde çalışıyordum ozamanlar 3 sene önce ve adamın teki geldi oturdu kesim bitti masaj yapıyodum tam bitti adam kalktı ayağa kulağıma eğildi offfffff sen ne yaptın öyle ya dedi ***** oldu dedi adam sonra bidahaki geldiğinde intikamımı acı aldım :D:D masajı gösterdim kanı bozuğa herif gaymış... adam resmen iş koydu :D namusum kirleniyodu nerdeyse ühühühü :(

    1
    0 Yorumla
  • vitaly
    vitaly Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35 , eic 49%
    +1 yıl

    Peki kızlar madem hepiniz uğradınız, neden bu laf atların çoğunun sevgilisi var da, kızın arkasından yürüyormuş gibi görünmesin diye karşı kaldırıma geçen ben gibi erkekleri kızlar umursamamaya çalışıyo? (Ha ben kendimi umursatıp sonra intikam alıyorum orası ayrı mesele..)

    1
    0 Yorumla
  • limonataşk
    limonataşk Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 34%
    +1 yıl

    Amacı yok sanki o kız sen laf atınca üzerine atlıyacak ama çok büyük bir olay da değil yani garip karşılar insan tabii ama bazıları sanki ellemişler gibi tepki gösteriyor ben egomu tatmin ediyorum en son olan akşam eve giderken adamın biri bana fanfinfon fonfinfan demişti bir kere de bir çocuk ben tam önünden geçerken vay vay vay yapmıştı

    1
    0 Yorumla
  • cansu97
    cansu97 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 44%
    +1 yıl

    açık giyinmediğim halde atmış olanlar vardı sinirleniyo insan haliyle. ama biraz da kızlarda bittiğini düşünüyorum genellikle açık giyinenlere atıyolar eğer laf atılmasını istemiyorsa biri bence kıyafetine özen göstermeli. he açık giyinmiyorum ama yine de bakanlar oluyo mesela o ayrı ama laf atmıyolar şükür.

    2
    4 Yorumla
    • 34banker
      34banker
      +1 yıl

      güzele bakarlar :)

      Yorumla
    • cansu97
      cansu97
      +1 yıl

      eyvallah

      Yorumla
    • ByFener
      ByFener
      +1 yıl

      ne alakası var acık gıyenelere laf atmasıyla erkek seref sizse bayan ayrımı yapmak sızın atar lafını... oda bayanın fix vücuduna bağlıdır? ister kapalı ıstter acık?

      Yorumla
    • cansu97
      cansu97
      +1 yıl

      ama bazı erkekleri bu tür giyimler tahrik ediyor olabilir hele bir de fiziği güzel olup mini etek giymek mesela.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    ben açıktm ama çok açık giyinmezdim asla tayt mini etek shot askılı falan giyinmezdim ama çekiciliğim fizikten ve yüzden olmasına rağmen gene laf atan oluyordu içimden küfür ediyordum bu durumdan rahatsız oldum baya ondan sonra kapanmaya karar verdim ve kapandım rahatladım en azından kirli gözle bakilmiyorum erkekler suzmuyor böylelikle utancmdan da kurtuldum özgür hissediyorum kendimi..

    8
    0 Yorumla
  • nükleonBursaaa
    nükleonBursaaa Takip Et
    Xper 7 Yaş: 39 , eic 34%
    +1 yıl

    Sözlü , fiziksel tacizde bulunanlara o kadar sinir oluyorum ki zaman zaman bunları dayaktan komaya sokup çöpe atasım geliyor. Çok öyle iyi konuşmayıda beceremem ; ileride sevgilim olduğunda ya da evlendiğimde 1 konuşmam 2 konuşmam 3. de yakaladımmı dövdüğümün insan olduğunu unutup komalık yapana kadar ya da öldürene kadar diye döverim diye kendi adıma çekincem de var. Tüm bu ve benzeri yozlaşmışlıkların altında yatan sebepler : ahlaksızlık , dürüstsüzlük , kültürsüzlük ve eğitimsizlik.

    0
    0 Yorumla
  • guyruksuz
    guyruksuz Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    Çok önceden lisede Kantin de çalışan bayanın kız kardeşi yanındaydı. Ben gözümü alamadım çok güzeldi tam yanımdan geçerken şöyle düşündüm " ne güzellik taş gibi hatun offf " hemen ardından bana baktı ve gülümsedi :D o An utandım ve yanına gitmedim bekledi ama gitmedim. Sesli düşünmüşüm :)))

    0
    0 Yorumla
  • muhmuh
    muhmuh Takip Et
    Xper 4 Yaş: 40 , eic 62%
    +1 yıl

    bunlar kafaya takılmaz eminim ki laf atanlar artist iş adamı olsa sevinirsiniz degil mi :D

    4
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    evet kis gunu karlar arasında yururken arkamdan biri mincikladi ve kaçtı ne kadar aglamistim 19-20 yasinda :(

    8
    0 Yorumla
  • unknownman96
    unknownman96 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Kurtce kufur etmisti bir tanesi bana okulda da bir kac kurt arkadas vardi onlardan ogrenmistim kurtce kufur anladim ne dedigini ben de yapistirdim ona bir kurtce kufur afalladi i*ne :) okulda da kizlar kantin sirasinda elliyorlar huylaniyorum gıkımı cikaramiyorum vallahi :D

    0
    0 Yorumla
  • Elsaa
    Elsaa Takip Et
    Xper 7 Yaş: 35 , eic 65%
    +1 yıl

    Hiç tacize ugramadim. Sessiz sakin, sehirden uzak bir yerde yasadigimdandir belki.
    Hiç dedim ama bir defa oldu aslinda, o da hastane'de, ve tam da canim burnumdayken.
    Ben tepkisiz kaldim, uzatmadim.

    1
    0 Yorumla
  • ÇikolatanOlayım
    ÇikolatanOlayım Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32
    +1 yıl

    Yolda yürürken bastığım asfalt taşı kırık mıydı neydi yerinden oynadı arkadan bir öküz asfalt inledi be diye böğürdü. Şaşkınlıktan bir şey diyememiştim 😕
    Hoşumuza gittiğini sanıyor bazıları tabii bununla egoları şişiren kızlar da var ama rahatsızlık vermekten başka hiç bir işe yaramaz bu tipler.

    0
    0 Yorumla
  • nyks36
    nyks36 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30 , eic 40%
    +1 yıl

    çook.. ya onların annelerine kardeşlerine yapılsa dalarlar laf atana ama kendileri de millete laf atıyo sinir oluyorum çoğu zman görmemezlikten geliyorum açıkçası korkutucu oluyo ne bakıyon flan desen ne yapar bilemiyossun flan

    0
    0 Yorumla
  • Edyline
    Edyline Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 41%
    +1 yıl

    yavrum demişlerdi- offf bu benim sevgilim olsa varyaa demişlerdi bide bununda beli çok ince insan tutmaya korkar kırılır diye demişlerdi :D Bende bu böyle dediyse kimse bana bakmaz diye ağlamıştım :D ama bişey bilmiyodum o zmn

    0
    0 Yorumla
  • Lhima
    Lhima Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 81%
    +1 yıl

    Lafli tacize uğrayan bay ve bayanlar muhakkak wardır. Taciz eden kesinlikle ahlaksızlıgından dolayı bu duruma düşer ama taciz edilende taciz edilme sebebini ortadan kaldirmali ve bu durumdan ders çıkarmalıdır diye düşünüyorum. Teşekkürler.

    1
    0 Yorumla
  • Miissdestiinyy
    Miissdestiinyy Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    İğrenç bir duygu. Laf atanlara genellikle şunu derim ya biri kız kardeşine de aynı şeyi yaparsa? Bana olan cevabı şöyleydi "kız kardeşim yok ki"
    "annen de mi yok" dedim?
    "Annem de yok" dedi
    Üzüldüm l*n sarılasım geldi çocuğa at laf l*n dedim kim tutar seni 😂

    0
    1 Yorumla
    • ByFener
      ByFener
      +1 yıl

      senın oz guvenın tavan yapmıs kızm ya farkalı laflar söyleseydi?

      Yorumla
  • Nighta
    Nighta Takip Et
    Xper 6 Yaş: 50 , eic 44%
    +1 yıl

    Derinden süzüyorlardı gençliğimde, şu an çocuklarım ve eşim ile dışarı çıktığımdan dolayı tâcize uğramıyorum şükür.

    3
    0 Yorumla
  • eftelyax
    eftelyax Takip Et
    Bilge Yaş: 34 , eic 53%
    +1 yıl

    Laf atanlar olunca genelde takmam, bazen cevap veririm. Moruklar bakınca iyi bozarım, gençlere yine o kadar öfkeli olmuyorum.

    3
    1 Yorumla
    • nickbulamadimolsun
      nickbulamadimolsun
      +1 yıl

      kimse bakmasin ozaman :)

      Yorumla
  • nur61
    nur61 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Evet ben yolda yürüyordum arkadan geçen iki serseri yemegin Salçalısi kadinin kalcalisi demişti sonuç olarak ayni mahalleden oldugumuzdan icimdekini abime aktardim birdaha benimle ayni yolda neymis görünce yol degistirdiler.. hic sevmem

    1
    0 Yorumla
  • khaleesi91
    khaleesi91 Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 35%
    +1 yıl

    3 erkek yanimdan gecerken biri saati 100 dolar demisti o. cocugu serefsiz varya aklima geldikce köpuryrm ama iste o andan hizli hizli yurudm cunku issiz bir yerdi korkmustum ustelik

    1
    0 Yorumla
  • gzdksp3594
    gzdksp3594 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 46%
    +1 yıl

    Yürüyüp geçiyosun napıyosun ama en son otobüste adam elini bacağıma koydu sert bir tonla elinizi çeker misiniz dedim. Sert tonla rica ediyorum istesemde çok çemkiremiyorum anlaşılan.

    1
    7 Yorumla
    • öyleceişte
      öyleceişte
      +1 yıl

      hahaha :D kalça olmasın o :D

      Yorumla
    • gzdksp3594
      gzdksp3594
      +1 yıl

      Kalça değil ya kucağımda kitap vardı kitabın altından koymuş yani bacağımın üst kısmı.

      Yorumla
    • öyleceişte
      öyleceişte
      +1 yıl

      kalabalıkta iyi cesaret etmiş aslında

      Yorumla
    • öyleceişte
      öyleceişte
      +1 yıl

      bağırsaydın ne oalcaktı

      Yorumla
    • gzdksp3594
      gzdksp3594
      +1 yıl

      bir de bişey dicem dedeler gençlerden daha aktif bu tacizlerde

      Yorumla
    • gzdksp3594
      gzdksp3594
      +1 yıl

      dikkat çekmeyi sevmem bağıramam o yüzden

      Yorumla
    • öyleceişte
      öyleceişte
      +1 yıl

      ben asla cesaret edemezdim ya kalabalıkla kadının kalçasına ellemek falan.. senin okulla ilgili bir şe soracam özelden b yazar mısın rica etsem

      Yorumla
  • gizemss_
    gizemss_ Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 587 cevap paylaştı.

    Evet uğradım, ağır laf etmedikleri sürece tepki göstermedim, ama ağır laf edenlere tepki gösterdiğim oldu..

    3
    0 Yorumla
  • alonegirl4ever
    alonegirl4ever Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30 , eic 55%
    +1 yıl

    " Göğüslerini yerim be gülümmmmmmm "
    " Yürüyüşe bak beee. "
    Ve ıslık çalanlar.

    Bu ülkeden nefret ediyorum , ne zaman gelişecek acaba?

    2
    2 Yorumla
    • Subat0287
      Subat0287
      +1 yıl

      2023 de :D

      Yorumla
    • Ebubekirckh
      Ebubekirckh
      +1 yıl

      Bu olaylar avrupada ve amerikada bile oluyor.

      Yorumla
  • edabkts
    edabkts Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    Tavuk s*ken var kızamı laf atmicaklar tipe bakmadan laf atıyorlar

    8
    3 Yorumla
    • Sitedenbiri
      Sitedenbiri
      +1 yıl

      vaay genel kulture bak sasirdim

      Yorumla
    • WackyMan
      WackyMan
      +1 yıl

      Haklı

      Yorumla
    • Herkestenfarklı6
      Herkestenfarklı6
      +1 yıl

      doğru söze ne hacet..

      Yorumla
  • bihter2
    bihter2 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    Evet hemde cok hele yazin laf atiyolar diye sort giymekten vazgecmistim bir ara

    1
    0 Yorumla
  • başbelası1kadın
    başbelası1kadın Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 54%
    +1 yıl

    Otobüste elle tacize teşebbüs eden son adamın şemsiye sapıyla aldığı darbe sonucu üreme hayatı sona erdi.

    2
    1 Yorumla
    • rajabbolt
      rajabbolt
      +1 yıl

      çok büyük bir ceza vermişsin. o anda bunu yapmak nereden aklına geldi

      Yorumla
  • greeneyes
    greeneyes Takip Et
    Master Yaş: 49 , eic 47%
    +1 yıl

    Ben bile erkek halimle defalarca duydum valla, hazir cevabimdir ama kaldim oylece, allah sabir versin hatun kismina

    2
    4 Yorumla
    • mavel
      mavel
      +1 yıl

      hatunlardan mi duydun erkeklerden mi :D

      Yorumla
    • greeneyes
      greeneyes
      +1 yıl

      @mavel ne sempatık seysın sen oyle babanamı cektın valıdenemi

      Yorumla
    • mavel
      mavel
      +1 yıl

      ağabeyime

      Yorumla
    • greeneyes
      greeneyes
      +1 yıl

      belli oluyor acıkcası:)) bır berbere falan gorun bence..

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    soruyu yanlış sormuşsun. bu ülkede o sorunun uğradınız mı diye değil uğramadınız mı diye sorulması gerekiyor, maalesef. üstelik laf atmayı, belaltı kelimeler içermediği zaman normal zanneden bir takım erkek kafaları var. burada da oldukça fazla.

    2
    0 Yorumla
  • evenness
    evenness Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 49%
    +1 yıl

    Uğramayan var mı diye sor her kadının basına geliyo malesef bir de aksamsa eve girene kadar icinde bir sıkıntı oluyor insanın

    2
    0 Yorumla
  • Lina8928
    Lina8928 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 19
    1 yıl

    Okuldan dönüyorum bi grub erkek hepside serseri maske takmışlar bana of saçlara bak ne güzel kısa dediler sonra yolumu değiştirdim takip etmeye başladılar birden koştum daha çok var sözlü taciz rahat yok awk erkeklerdeki bu rahatlık nee ya dün de 3cocuk 7 yasında heralde askım ölürüm sana faln dediler bunların büyünce neler yaparlar düşünmek bile istemiyorum oğlunuzu eğitin

    0
    0 Yorumla
  • lllxxlll
    lllxxlll Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 56%
    +1 yıl

    oldu. her kızın başına da illaki geliyordur. kötü bir şey tabi. hiç karşılık vermem, gülmem, dönüp bakmam kim bu diye. duymamazlıktan gelip yoluma devam ederim.

    0
    0 Yorumla
  • Mürüüm
    Mürüüm Takip Et
    Xper 4 Yaş: 40
    +1 yıl

    Ben bir defa birini durdurupp şöyle dedimm özür dikieyerek bişey söylemek istiyorumm çokk güzelsinizz dedimm çok etkilendim sizden dedim oda teşekkür ederim o sizin inceliginiz dedii ve gitti çok kibarca bir laf atmaydıı hatıra kaldı banaa:)

    2
    0 Yorumla
  • rysbnc
    rysbnc Takip Et
    Xper 6 Yaş: 40 , eic 52%
    +1 yıl

    neredeyse hergün hiç olmasın 1 kızdan oluyor, duymamazlıktan geliyorum, ama çok abartı bir şekilde olmadı iyiki bugüne kadar. hoşumada gitmiyor beğendiyse konuşsun yani laf atmak nedir.

    0
    0 Yorumla
  • filinta001
    filinta001 Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 42%
    +1 yıl

    Erkek olmama ragmen kizlar tarafından cok kez sozlu tacize ugradim :) vaybe su tipe bak yerim diyenler oldu hele bir gun kizin biri arkamdan bagirdi resmen offff sadece bir gun gecirelim demisti :-D

    0
    0 Yorumla
  • GizliGay
    GizliGay Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 33%
    +1 yıl

    Ben uğramadım ama bir kız arkaaşımla yürürken çocuğun teki gelip seni bir arkadaşım beğendi tanışın demişt. Kız arkadaşımda küfür edip yolladı (sevgilim değil)

    0
    0 Yorumla
  • nazlmaz
    nazlmaz Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    yolda hiç tanımadığım erkekler adımı bağırdı yüzüm kıpkırmızı oldu kafamı eğdim geçtim ama neye uğradığıma şaşırdım

    2
    2 Yorumla
    • elifturan
      elifturan
      +1 yıl

      Yorum iyi güzel de erkekleri hiç tanımıyorsan onlar seni nasıl tanıyor?

      Yorumla
    • nazlmaz
      nazlmaz
      +1 yıl

      faceden arkadaşlık isteği göndermişlerdi bende kabul etmemiştim ordan tanıyolar galiba çünkü başka türlü tanımaları mümkün değil

      Yorumla
  • neyir
    neyir Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31 , eic 31%
    +1 yıl

    yadsınıcak bişey yok erkek milleti genellemesindeki her yiğit harcını arıyıcaktır bişey hissetme her şeye kafa yormak zorunda değilsin :d

    1
    0 Yorumla
  • redhattttt
    redhattttt Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    Neler neler duydum ama bende bir kere bir erkegin arkasinda offff gote bak demistim :(

    4
    0 Yorumla
  • TaşPrenses
    TaşPrenses Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 44%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,6b cevap paylaştı.

    Evet ama kendimi bunun için bir şey hissetmedim hiç. Bir şey hissetmesi gereken birisi varsa o da laf atan kişidir bence..

    1
    0 Yorumla
  • Nur12gül
    Nur12gül Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Hergun laf atıyo kufur ediyorum bende cok rahatsız edici ergenken hosuma gidiyodu begenıldıgımı dusunuyodum sonradan abaza olduklarını farkettim ve hergun bırden fazla laf yiyince artık sinirlenmeye basladım

    0
    0 Yorumla
  • azgın007
    azgın007 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38
    +1 yıl

    ben dişçide ugradım son 3 kişiden biri ben diger iki kız dan biri resmen taciz etti sözlu ve elkol hareketleriyle efoşmanım ustumdeydi kız kendini tutamadı tam telefon numaramı vericektim doktor çagırdı ben çıkana kadar da kızlar içeri girmiş

    0
    0 Yorumla
  • HatununDibii
    HatununDibii Takip Et
    Xper 6 Yaş: 42
    +1 yıl

    Oldu bir kaç defa. Cevap vermiyorum duymamış gibi yürüyüp geçiyorum.. Kendi kendine konuşacak değil bir süre sonra susuyorlar

    2
    1 Yorumla
    • 34banker
      34banker
      +1 yıl

      pravooo valla hatunun dibisin ya

      Yorumla
  • annnem
    annnem Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 44%
    +1 yıl

    cok oldu ama aldiradim onlarda deli gibi kendi kendine konustuklarini anladilar salaklar

    2
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (210)
Devamını Gör(255)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Hiç sokaktan geçerken sözlü tacize uğradınız mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Sokakta yürürken sözlü ya da fiziksel tacize uğradınız mı? 18 cevap verildi
Dolmuşta sözlü tacize uğradınız mı? 7 cevap verildi
Hiç sözle ya da elle tacize uğradınız mı? 21 cevap verildi
Hiç sözlü tacize uğradınız mı? 42 cevap verildi
Bulunduğun mekanda tacize uğradın mı hiç? 50 cevap verildi
Tacize uğradınız mı hiç? 5 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Büyük konuşur musun?
  • Besiktas7834 ile neye ihtiyacınız var söyleyebilir miyiz?
  • Ya " kader" dedikleri şey sandığımız gibi değilse, bir çok şey için bahanemizde yok olurdu, insanlık nekadar tembel değil mi?
  • Sana hangi yemeği ısmarlardım söyliyim mi?
  • Manipülatif biri misiniz?
  • Aşk oyun mudur?
  • Kolera oldunuz mu?
  • Hiç churro yediniz mi?
  • Pancar salatası sever misiniz, siz nasıl tüketmeyi daha çok seviyorsunuz?
  • İnsan bazen kendinden bile yorulur mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨