Sizce iyi bir dost sizi kendisiyle sürekli bir tutar mı?

Böyle bir arkadaşım var yakınızda ama her konuda bizde şöyleyiz diye örnek veriyor ben böyleyim demiyor. Mesela geçen bizde çok güzel değiliz sonuçta diye konuştu ben belki kendimi çok güzel buluyorum yani ikiz miyiz bu lafları cidden saçma gelmeye başladı siz ne hissedersiniz

Sizce iyi bir dost sizi kendisiyle sürekli bir tutar mı?
Cevapla