Sizce tembel mi yoksa ailesine değer mi vermiyor?

selam
2 tane bebeğim var, eşim 20 gün izne ayrıldı. Maddi imkansızlıklardan dolayı hiç biryere gidemiyoruz. Fakat her şey para ile değil.
Bugün sabah eşime "Bugün hava çok güzel, bebekleri de alalım parka çıkalım, termosda çay yaparım birde evde kurabiye yaparım, sahile gideriz havamız değişir" dedim.
Eşim de onayladı. Tamam dedi.
Neyse gelelim mevzuya...
Kahvaltı hazırladım önce biz yedik, bebekleri teker teker yedirdim. Kurabiyeyi yaptım, çayı demledim termosda, bebeklerin çantasını hazırladım, battaniyelerini, yemeklerini hazırladım dışarda acıkırlarsa yesinler diye.
En son bebekleri giydirip, kendimde giyinip dışarı çıkıcaktık.
Ve sonuca bakın şimdi
15 gün boyunca koltuğa yapışıp yatan kocamdan sadece 1 tane bebeği giydirmesini istedim. "Sen elbiseyi getir ben giydiririm" dedi. Çıngılar kafamda çaaaaktı 😡 ben getirdikten sonra senin giydirme lütfunu göstermene ne gerek var. Zaten herşeyi ben yapmışım. Bir zahmet elbiseyi al giydir. Çok mu zor Sizce de? Ben bu kadar zahmete girip sırf ailece vakit geçirelim diye çabaladıktan sonra bu lafın beni bu kadar sinirlendirmesi normal mi?
Bide elinde telefon sabahtan gecelere kadar aynı koltukta kıpırdamadan yatıyor.
Ben eşekmiyim bu kadar hazırlık yapıyorum dışarı çıkalım diye, kendisi kılını kıpırdamıyor. Sonra da yanaşmaya çalışınca reddediyorum diye trip atıyor. Buna hakkı var mı? Sen beni ne kadar anladın ki ben de seni anlıyayım...
Bu konuda duygu ve düşüncelerinizi alayım?
Sizce tembel mi yoksa ailesine değer mi vermiyor?
Sizce tembel mi yoksa ailesine değer mi vermiyor?
Cevapla