Ailemin bana vereceği olanakların haddi hesabı yok ama ben aile evinden çıkıp gitmek istiyorum?

Pek iyi bir çocuk değilim genellikle sorunlu problemliydim ama yinede ailem sahip çıktı, oldukça varlıklı bir ailem var evlenene kadar annemle yaşamak zorundayım fakat anlaşamıyoruz, ama çokta seviyorum. Hiç kıyamadım anneme beni hep herşeye evet desin diye yetiştirmiş adeta hayır diyemiyorum benim kişisel karalarım veya düşüncelerim onun umrunda değil bu durum beni çok üzüyor arada çıkışıyorum sert tarafımı gösteriyorum ne yaparsan yap senin iyiliğini düşünende kabahat diyor üzerimi bir pişmanlık sarıyor gönlünü almak için uğraşıyorum bilmiyorum gerçekten ne olacak.. annem yatırım düşünen bize (abim ve ben) mal varlığı bırakma derdinde üniversiteye hazırlanıyorum benim arabamla gider gelirsin sonra sana araba alırız falan diyor ev bırakacak, arsalar var ama benim aklım dışarıda çıkıp gitmek istiyorum ama bir tanım kal meyvesini yersin diyor, yakın arkadaşım var oda bekledi sabretti şimdi altında son model audisi iphone 15i evi var açıkçası bende istiyorum çünkü asgeri ücretli işte çalışamıyorum sabredemiyorum maksimum 2 ay dayandım bu arada 19 yaşındayım annemde g20 bmw var onunla gider gelirsin diyor hep gözüm tok çok güzel şekilde büyüttü annem aslında hep bolluk bereket içinde büyüdüm en iyi şeyler bendeydi, birkaç ay öncesine rağmen iphone düşmanı iken artık istemeye başladım içten içe benim neyim eksiğe döndü kafam nedense

Ailemin bana vereceği olanakların haddi hesabı yok ama ben aile evinden çıkıp gitmek istiyorum?
Cevapla