Ne kadar küfür etmek istemesem de, bu tip insanlar katıksız o…. u çocuklarıdır. Bunlar görüldüğü yerde kafa göz girilesi tiplerdirler. Özellikle aktif araba kullanan biri olarak trafikte bu insanlarla çok karşılaşıyorum. Yapılacak şey belli, baktınız adam laftan anlamıyor mu, önce bir sağa sonra sola sonra tekrar sağa baktıktan sonra tercihen burun, olmadı anlının çatı diye tabir ettiğimiz iki kaşının arasına kafayı çaktığınız gibi yere yığmalısınız.
Özür dilemem gereken yerde dilemeyi bilirim bundan gocunmam. Hâlâ haklı çıkmaya çalışanın da gerçekten patlatırım ağzına, hiç bir şeye tahammülüm yok 😄
Şeytanın vücut bulmuş halidir onlar, benim de hayatımda böyle olmaz olasıca varlıklar oldu. Empati yapmayan, merhameti olmayan, dışı melek içi şeytan olan lakin gerçek suretlerini diş geçirebildiklerine gösteren, manipülatör, fesat ve sinsi kişilerdir bunlar, dönek ve k. aypaklardır, başkalarına kızıp kendi mutsuzluğunun acısını güçlerinin yettiği kişilerden çıkaran ve bundan da haz duyan zavallı leşlerdir, özür dilemezler asla, çünkü aşağılık kompeksi vardır onlarda, özür dileyecek bir erdeme sahip değillerdir. Hileyle, iftirayla işin işinden sıyrılırlar, vicdan azabı da çekmezler, çünkü vicdanları yoktur. Bence aslında güçlü de değillerdir, çünkü bir başkasına zulmetmek, tuzak kurmak güç değildir, güçsüzlüklerini gizlemek için bir kılıftır kükreyişleri. Kibirlidirler onlar, kibirden burunlarının ucunu göremezler, bence kendilerini dahi sevmiyor onlar, berbat kişilikler. Benim de hayatımda böylesi yılanlar oldu, karşılıklı bilendik birbirimize, ben ona, o bana, engelledim, görüşmedim, sildim, kazıdım o kişileri hayatımdan, işin en fenası başkalarını da dolduruyorlar bana karşı, birilerinin lafıyla bana karşı dolan da zaten benim dostum değildir, onlar da olmasın hayatımda. Zor varlıklar onlar, her yerde her zaman sözüm geçsin, benim dediğim olsun istiyorlar, adam kullanmayı da severler üstelik, kullanabildikleri adamları çevrelerinde tutarlar.
Ben onlara kızmıyorum aslında. Üzülüyorum. O havaları, o egoları, o heybetleri o kibirleri, o ukalalıkları. Hep kendilerini haklı çıkarma çabaları altında ki o eziklikleri, o güçsüzlükleri, o dik duruş sergilerken omurgasızlık etmeleri... Düşünsene a*ptal gibi davranıyorsun, s*lak gibi görünüyorsun, ama bundan haberin yok. 😅
Her yaptıgına en güzel kılıfı giydirken, karşıdakinin yaptıgı şeyi büyütüp hatta yapmadıgı şeyleri yaptı var sayıp eleştirmeleri. O pişkinlikleri yok mu o pişkinlikleri 😂
Kimi kandırıyorsun, birinci şahit beni mi, aslını bilmeyen birilerini mi 😀 Yok onlar kendilerini kandırıyorlar. İhtiyaçları var buna çünkü eksikliklerini dolduracak kapasiteleri olmadıgı için imrendikleri hayal ettikleri kişi olmaya çalışıyorlar. Ne büyük bir eksiklik.
Bazen hiç umursamam bazen de ders veririm. Anlar mı bilemem. Ama en azından kiminle dans ettiğine dikkat etmesini sağlarım ki o tokat onu bi süre kendine getiremez. 😀
Özür dilemem kolay kolay önce manipüle ederim, sonuna kadar direnirim burdaki amaç gocunma değildir bunu anlayamaz ama kıt kafalılar...
Amaç ne kadar hakim konulara, ne kadar kapasitesi yüksek, beni haksız olduğuma ikna edebilecek potansiyeli var mı? Bunları sağlarsa hem özür diler hem takdir eder yetmedi bir de öperim :)))
Ama genel olarak nadir türdür haksız çıkarabilecekler beyinlerini bedava geliştiriyorum haberleri yok tartışma ve savunma kesinlikle beyni aktif kılan geliştiren bir şey bunun için bana ne kadar teşekkür etseler az ama kıymet bilmezler ;))
Bir insan kendini haklı çıkarmak isterse aslında hep haklı çıkar meseleyi yanlış kavrayanlar var bir kere de haksız çıkalım diye ortalıkta hava atarlar ama mesele onun haklılığı değildir, zekasıyla teziyle haklılık kazananı hep takdir ederim ama çenesiyle bunu yapmaya çalışanla sabaha kadar da tartışsan nafiledir çünkü mekanizması haklı olmaya programlıdır ve sen ne anlatırsan anlat sadece kendi düşünceleri üzerine kuruludur, hiç bir zaman kabul ettiremezsin o tiplere anlıyorum diyip geçmek lazım...
Benim anlamadığım ne biliyor musun? Diyelim ki; bir ilişkin var, bir şekilde olmuyor ve bitiyor. Sonrasında da yaptıkları şeyleri sanki onlar yapmamış gibi ortalıkta konuşup duruyorlar ve bunlara çok gülüyorum : )) Diyorum yazayım ağzının payını vereyim, sonra vazgeçiyorum s. ktir et diyorum
Bu sürümler hep aynı bro :)) sözde harika varlıklar pozunu çok güzel veriyorlar işin asıl komik tarafı iki yüzlülük ben senin hakkında olumsuz düşünceler içinde olsam asla yorumda senle sohbet etmem mesela bu benim yapıma aykırı ama öyle şeylere şahit oldum ki bu kadarı karakterin yoksunluğunu da geçiyor
@1İnciTanesi çok kapsamlı ve okurken herkes hayatından birini bulabiliyor. İyi niyetimi kaybetmiş vicdansız insanlar ve iki yüzlü lerden uzak durmak insan ruh sağlığı için son derece önemlidir. Enerjileri yüksektir genelinin ve bu enerjiyi de başkalarını sömürerek elde ederler...
Onlar başkalarını sömürürken kendi kendilerinin de kuyusunu kazıyor aslında, er ya da geç yaptıkları dolanacak ayaklarına, kendileri gibi birisiyle yaşayarak en büyük cezayı veriyorlar kendilerine, onların cezaları kendileriyle yaşamaları, kendilerine sahip oluşları.
Ayy bunun bencesini bile yazmıştı biri ajsjdkfkfkf özür dilemek yerine teşekkür edin diye yani özür dileyince bir yerleri eksilmesin diye böyle bir çözüm bulmuşlar o bence de zaten alıntıymış kendi yazmış gibi konuşuyordu 😂😂
Neyse konuya döneyim öylelerden tiksinirim bir de var gücü ile manipüle etmeye çalışırlar akıllarınca. Üste çıkmak için her pisliği yapar her yolu denerler. Anlatırken midem bulandı. Söyleyeceklerim bu kadar.
Kimmiş o benceyi yazan etiket yapsaydın : )) 2. paragfta söylediklerine de ekleyecek bir şey bulamadım : )) Bir gün sana tamamıyla hak vereceğimi düşünmezdim 😂
Kesinlikle muhatap olunmayacak saniyesinde hayatından çıkarılacak insan tipidir. Ortada eğer bir kabahat ve bir suç varsa insan özürüne diler hayatına devam eder. Fakat onu örtbas edip üstünü kapatmaya çalışarak daha da küçük duruma düşmek en hafif tabiri ile karaktersizliktir.