Eşimin ailesi başka şehirde diye sürekli beni evde bırakıp gidiyor. Sizce boşanmak çözüm mü?

Başından söyleyim annemin evinde 5 dakika oturmadan beni eve getirir kendin git der öyle biri. Evleri tadilat olacaksa bahçe işi olacaksa hep eşimi çağırıyorlar eşim ve ben çalışan insanlarız işi bile bırakıp başka şehire gidiyor onlar için hayır birde durumları bizden çok çok iyi bir aile bir lira bile vermeden gelip bende kalıp evime iseyip giderler buralarda bez değiştirirler öyle bir aile kullanıp eşimi geri gönderiyorlar ben bu durumdan sıkıldım bayadirda boşanmayi düşünüyorum sevmiyor değilim ama ailesi hep ön planda sizce dava acmalimiyim en azından gözü korksun diye dahi bu yola gireyimmi han kapısı gibi gidip gelmeye başladı

Eşimin ailesi başka şehirde diye sürekli beni evde bırakıp gidiyor. Sizce boşanmak çözüm mü?
Cevapla