Aile & Toplum Kızların ortamı mı daha eğlenceli, erkeklerin mi? Fizanî Takip Et Xper 1 Yaş: 30 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Kızlar Erkekler Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Güncellemeler+1 yıl Süper soru 😎 Kızların ortamı mı daha eğlenceli, erkeklerin mi? Cevapla Erkek Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı. bence kızların 0 0 Yorumla
İstanbul_bey Takip Et Master Yaş: 41 , eic 99% +1 yıl Kadınlara göre kadınlar.. erkeklere göre erkekler.. 0 2 Yorumla Fizanî +1 yıl Tam tersi diyor yorumların geneli Yorumla İstanbul_bey +1 yıl Kendi arkadaş ortamı iyi olanda var 🤷♂️ Yorumla
DeryaArslan17 Takip Et Xper 5 Yaş: 20 , eic 100% +1 yıl Sohbet kızlarda eğlence erkeklerde daha iyi bence diyeceğim de erkek ortamından da pek bir haberimiz yok etraftan gördüğümüz kadarıyla 0 0 Yorumla
tortitotilla Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı. Kızlar espri kaldıramıyor. Bir şey desen kalpleri kırılır alınırlar. Erkekler espri kaldırabiliyor o yüzden erkekler 0 0 Yorumla
sörfurkan Takip Et Bilge Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 340 cevap paylaştı. konu tartışmaya kapalı kızlar erkeklerle birebir aynı şeylere sahip olsa da asla bizdeki arkadaşlığı ortamı yakalayamazlar 0 0 Yorumla
Hullanza Takip Et Guru Yaş: 43 , eic 100% +1 yıl Kız prtamı öok daha keyifli. Erkekler boş boş ya futbol ya da araba falan konuşuyor 1 0 Yorumla
DutchConnection Takip Et Guru Yaş: 34 , eic 99% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 617 cevap paylaştı. tabiki erkeklerin ortamı daha eğlenceli. ama her erkek ortamı da eğlenceli değil 0 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Erkeklerin ortamı eğlenceli tamamda kadınların ortamında zeka seviyesi daha yüksek sanki 😄Kişilerine göre ikiside güzel seçeneğinin seçiyorum😊 0 0 Yorumla
Yokgibihersey Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 98% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 485 cevap paylaştı. Erkeklerin ki doğal kızlarin ki sadce kıyafet aşk falan 0 0 Yorumla
u DedektifMinnie Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 4b cevap paylaştı. Erkekler daha komik bence. Siyasette konuşabiliyorsun ayrıca. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Erkekler sıkıcı yaa araba maç hep ayni kizlarda her türlü sohbet dönüyo 😂 0 0 Yorumla
Furkan2022 Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Bana fark etmez dürüst güvenilir arkadaş ortamı olsunda 0 0 Yorumla
birsuskuncicek Takip Et Mentor Yaş: 28 , eic 81% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 9,1b cevap paylaştı. Erkeklern kafası rahat 0 0 Yorumla
Tuğberk_Bey Takip Et Master Yaş: 32 , eic 48% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı. Biz erkeklerin ortamı 0 0 Yorumla
DogukanXeria Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 98% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 396 cevap paylaştı. erkekler daha eğlenceli kesinlikle 0 0 Yorumla
Eylülyilmazz34 Takip Et Xper 6 Yaş: 29 , eic 97% +1 yıl Bence erkek ortamı daha eğlenceli görünüyor 0 0 Yorumla
flawsome25 Takip Et Master Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 3,5b cevap paylaştı. Cinsiyet değil de insanına göre değişiyor ya 0 0 Yorumla
İyiinsanlarhalavar Takip Et Master Yaş: 29 , eic 77% +1 yıl Erkeklerin ya samimi ortam sahte değil 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
bence kızların
Kadınlara göre kadınlar.. erkeklere göre erkekler..
Tam tersi diyor yorumların geneli
Kendi arkadaş ortamı iyi olanda var 🤷♂️
Sohbet kızlarda eğlence erkeklerde daha iyi bence diyeceğim de erkek ortamından da pek bir haberimiz yok etraftan gördüğümüz kadarıyla
Kızlar espri kaldıramıyor. Bir şey desen kalpleri kırılır alınırlar. Erkekler espri kaldırabiliyor o yüzden erkekler
konu tartışmaya kapalı kızlar erkeklerle birebir aynı şeylere sahip olsa da asla bizdeki arkadaşlığı ortamı yakalayamazlar
Kız prtamı öok daha keyifli. Erkekler boş boş ya futbol ya da araba falan konuşuyor
tabiki erkeklerin ortamı daha eğlenceli. ama her erkek ortamı da eğlenceli değil
Erkeklerin ortamı eğlenceli tamamda kadınların ortamında zeka seviyesi daha yüksek sanki 😄
Kişilerine göre ikiside güzel seçeneğinin seçiyorum😊
Erkeklerin ki doğal kızlarin ki sadce kıyafet aşk falan
Erkekler daha komik bence. Siyasette konuşabiliyorsun ayrıca.
Erkekler sıkıcı yaa araba maç hep ayni kizlarda her türlü sohbet dönüyo 😂
Bana fark etmez dürüst güvenilir arkadaş ortamı olsunda
Bence erkeklerin daha eğlenceli.
Erkeklern kafası rahat
Biz erkeklerin ortamı
erkekler daha eğlenceli kesinlikle
Bence erkek ortamı daha eğlenceli görünüyor
Cinsiyet değil de insanına göre değişiyor ya
Erkeklerin ya samimi ortam sahte değil
Tabiki erkeklerin
Kızlar
Kızlar çünkü daha sıcak olduğu için
Erkeklerin..
Erkek
Tabiki kizlarinki