Oyun oynamak kızlarla mı daha eğlenceli, erkeklerle mi?

erkeklerle oyun oynayınca çok sinirleniyorlar ya o yüzden kızlar diyorum :D
Oyun oynamak kızlarla mı daha eğlenceli, erkeklerle mi?
Erkekler
Kızlar
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Oyun oynamak kızlarla mı daha eğlenceli, erkeklerle mi?
Cevapla