Kadın veya Erkekle oyun oynamaktan zevk alıyorum diye bir şey söyleyemem ama genelde oyunu kazanmaya yönelik oynadığım için bu yüzden erkek oyuncularla daha iyi anlaşırım. Kadın oyuncularla kazanma ihtimalim çok daha zor olabiliyor. Tabi eğlence modu oynarken kadın oyuncularla oynamak daha zevkli çünkü erkeklere nazaran çok daha fazla fail yapabiliyorlar.
0
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Bak şimdi, takıma bir (1 tane yeterli) kız geldiğinde o takımdaki erkeklerin testesteron miktarı tavan yapar. "Aha, etrafta bir dişi var! Oyuncu yeteneklerimi kullanarak onu etkilemeliyim!" gibi bir düşünce geçer aklından. Salgılanan hormonların etkisi ile refleksleri normalden çok daha keskinleşir ve normalde yapamayacağı hareketleri sergilemeye başlar. Örneğin geçen oynadığım bir oyunda arkadaşım tek oyunda 4 tane clutch attı. Normalde öldürme oranı round başına 1 civarında olan birisi için bu biraz abartı bir sayı...
@adaxd yalnızca testesteron olarak bakma. Onun tetiklediği adrenalin ve endorfin gibi hormonlar da etkiliyor durumu. İşin sonunda insanın güzel oynamaması imkansız oluyor :D
@adaxd Yok ya... Bazı şeylerin ne kadar kullanılması gerektiğini, zararlı olup olmadığını falan merak ettiğim için çokça araştırıyorum yalnızca. Mesela çok kahve tükettiğim bir sırada "Fazla kafein beni öldürür mü?" diye düşündüğümden kafeinin ölümcül dozuna bakmıştım... Gibi gibi...
Valla hiç bir kızla ortak bir oyun oynamadım erkeklerle çok oynadım ama devamlılığını koruyamıyor sebebi ise ben genelde bir oyunda takılı kalıyorum ve tanıdığım kişiler birden çok oyun oynuyor ben hoşuma gitmedikçe aynı düzeyde devam eden oyunları sevemiyorum Örnek : Lol, CS:GO, Fortnite
Genelde erkekler denk geliyor kız oyuncu fazla yok olanda denk gelme ihtimali düşük ama illa kız olacak erkek olacak takıntım yok. Oyundan zevk almaya bakarım kazanalım kaybedelim önemli değil ama uyumlu olalım.
Kızlar tabi ki. Erkekler kendini kaybediyor bir de sürekli yönlendirme yapıyorlar. Hayır sanki kızların aklı yok kendi başlarına bir şey yapamazlar. Oyun kaybediyoruz dersin evi başına yıkılmış hayır bir de gelip hayat dersi verenler var. Aklıma geldi sinirlendim yine.😅
Konuyla alakasız ama belli ki oyunlara çok meraklısın. Bana bir oyuncu laptopu tavsiye edeblilir misin uygun fiyata? Yani 10 bin TL'yi aşmayacak bir fiyat aralığı.
evet, çok seviyorum oyunları ancak neden laptop? oyun için istiyorsan bence masaüstü çok daha iyi. laptop konusunda net misin? pişman olursun bence sonra..
Aşırı gamer biri değilim. Bir de bel zincirlerimden rahatsızlığım var. Bu yüzden koltukta ve çeşitli yerlerde değişiklik yaparak laptop kullanmaya epey alıştım. Ama yine de şöyle güzel oyunları da kaldırabilecek bir laptop tavsiyesi istiyorum. Tabi genel manada laptopu araştırma ve okuma işleri için kullanıyorum.
Erkekler oyunda hile yapar yenilse hazmedememe duygusuna kapılır çok denk geldim.. Kızlarla oyun oynamak daha eylenceli. Sonuçta her iki kesimde oyunda yeri zamanı geldiyinde hileye başvurur ama kızlar daha eylenceli görüşüm bu
Biz arkadaşımla oyunları çok saçma bulduğumuz için t*şak geçiyoruz eğlenceli oluyor dlfjkdjfkfjfk erkekler çok bilmişlik taslıyor benim de 9 yaşından beri tek vasfım pc oyunu oynamak olsaydı bende çok iyi oynardım yani ksjdkdjdkd