Eğlenmeyi kızlar mı erkekler mi daha iyi biliyor?


Günaydın 🤗🤗




Karışık ortam daha eğlenceli lakin ben sizin fikrinizi merak ediyorum
Kız kıza eğlenceli
Kadınların ki daha eğlencelidir
#emre00
Kızların arkadaş ortamı daha renkli ve çeşitli eğlence olarak.
Kızların
Cevap
40Cevap
Erkeklerin arkadaş ortamı her zaman daha eğlencelidir. Kadınlar, yeri geldiği zaman böyle ortamlarda bile sırtınızdan vurur. Erkek ortamlarında bu durum yok. Herkes eğlenmeye bakar, dalgaya vurur. Kolay kolay asla ihanet yoktur, arkadan muhabbet yoktur. Daha fazla eğlenmeyi biliyoruz. :)
Erkeklerin muhabbeti bir süre sonra..
"Ne diyon laa sen" buna dönüşüyor..
En güzeli lez bir arkadaş ortamının olması çünkü birbirimizden bir beklentimiz olmaz kendimi iyi ifade ettiğim için bu tür arkadaşlıkların var ve böylelikle onları daha iyi anlayabiliyorum
.
Erkeklerin,
Kızlar çok fazla rekabet halindeler,
Anın tadını yaşayamıyorlar,
.
Hepsinin kendine göre eğlence anlayışları var. Değişir konudan konuya göre.
Ben kızların eğlence ortamına bayılıyorum olsada karışsak şu an :P
Erkeklerin dostluğu daha güvenilir, kızlar birbirine o kadar inanmıyor genelde :)
bizim kızlar her şeye çok tırsıyor, rahat bırakmıyorlar ki kendilerini eğlensinler.
Kızlar bazı şeylere korkuyla baktıkları için erkekler daha iyi
İki tarafın da kendine göre farklı eğlence anlayışları var.
Biz erkeklerin daha eğlenceli olduğu düşünüyorum :)
kadınlar nasıl mutlu olacağını çok iyi biliyor emin olur erkek gardaşlarım 🙂
Erkeklerin tabi ya kızların ortamı mı varmış eğlenmeyi bilmiyorlar yaptıkları her şey hava civa tribünlere oynuyorlar çevreye hava atmak kendilerini gösterme çabası
Erkeklerinkine bakınca olgunluk görünüyor. Kızlarınkine? Sanki büyüme hapı yutan 10 yaşındaki çocukları görüyorsun
Kadınlar kıskançlıktan keyif almayı pek bilemiyorlar gibi
Bence erkekler ya.😂😂 Bizim espiriler biraz argo😂 yerine göre tabi rahatsızlık vermeden.
erkeklerin ki daha gırgırlı geçer
her iki cins de bir arada olmaslı yoksa her iki tarafın eğlencesi sıkar
Kadınların ortamı daha iyidir
Erkeklerin ortamı daha eğlenceli geliyo bana
Benim arkadaş ortamım daha eğlenceli.
Erkekler daha eğlenceli.
Kizlari bilmem , ama benim ortam iyi👍
tabiki erkekelrde dostluk daha sağlam ve neşelidir
Erkeklerin daha şamata
Cinsiyet ile alakalı bir durum değil bence
erkelerin :D elbette :D
İkiside birbirinden farklı ve eğlenceli
karışık olmadıktan sonra boş
Eğlenmeyi bilen bir arkadaş grubun varsa kız erkek fark etmez
Karışık daha eglenceli
karışık ortamlar daha eğlencelidir her zaman
Kızların..
Eğlenmesini biliyorlar.
Erkekler. Birde dansöz varsa dadından yenmez
Erkekler eglenmeyi biliyor aga
Kizlar biliyor bu işi kızlar diyorum
Kiz oryaminda bulunmadim 😂😂😂😂
Ortama göre değişir
candan arkardas ortami
Erkeklerin her türlü
İkiside boş 😂😂
Erkeklerin
Erkeklerin.
Erkeklerin arkadaş ortamı.
Erkeklerin bence
erkeklerin
Kızlar
Erkk net
Erkeklerinki
Bence kizlarin...
Erkeklerin
erkeklerin
kizlarin
kızlqrın
Kızlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar