
Ben birilerine anlatınca, sorunca rahatlıyorum bence güzel bir şey.
Evet, anlatırım.
Hayır, anlatmam.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Ben birilerine anlatınca, sorunca rahatlıyorum bence güzel bir şey.
anlatacak, beni anlayacak, tarafsızca yorumlayacak, aklı başında kimsem olmadığından her şeyi anlatamıyorum yoksa anlatıp akıl almayı, içimi boşaltmayı çok isterdim
Cevap
5Cevap
ben kimseye anlatmam çünkü anlatacak kimse yok ya da dinleyecek.. kendi içime atarım çözmeyi denerim sadece
Anlatmam . Her şeyi içime atarım sonra da en ufak bir şey de bağırır çağırır ağlarım sonra da "ne oldu neden bu kadar tepki verdin" derler ben de "hiç, derim" boş ver" derim öyle yani 🙂🥀🖤
Hayır, üstünde kendim düşünüp cevabını bulmaya çalışırım.
Değmez kişilere anlatmayın size karşı koz yapar asabınızı bozarlar.
Herkese degil ama beni anlayacak bir iki dostuma anlatirim
Hiç huyum değildir anlatmam
Önce kendim cözmeye çalışırım.
Reelde hayır ama sanalda sorun yapmam
Bende senin gibi hemen anlatirim
tanıdıklarıma anlatırım
Anlatmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?