Kızım zararlı alışkanlıkları olan arkadaşıyla artık görüşmek istemiyor ama yalnız kalırım diyede korkuyor ne yapmalıyız?

Merhaba 37 yaşındayım 15 yaşında bir kızım var okul arkadaşlarını bir görseniz her türlü zararlı alışkanlık var kızımın arkadaşlık ettiği kızda da zararlı alışkanlıklar (sigara nargile içki vb.) var kızım bana anne arkadaşımın önceden zararlı alışkanlıkları yoktu şimdi her türlü pislik var ona okul arkadaşlarım alıştırdı dedi arkadaşı kızımı buluşmak için çağırıyor kızım anne ben artık bu kızla dışarda görüşmek istemiyorum her türlü pislik var bugün yarın benide bulaştırır korkuyorum mesafe koyacağım dedi bende sakın bu yaşta öyle şeylere özenme sen sporcusun sonra spor yapamazsın dedim arkadaşı çağırıyor kızım gitmiyor istemiyor ama bir yandan başka arkadaşı olmadığı için yalnız kalırım diyede korkuyor sizce anne olarak ne yapmalıyım bende istemiyorum arkadaşlık etmelerini ödüm kopuyor kızımı da bulaştırır diye ben kızımla nasıl konuşmalıyım kızım arkadaşına kendini nasıl ifade etmeli
Kızım zararlı alışkanlıkları olan arkadaşıyla artık görüşmek istemiyor ama yalnız kalırım diyede korkuyor ne yapmalıyız?
Cevapla