Kızım arkadaşı olmadığı için evde bana çektiriyor ne yapacağım?

Merhaba 36 yaşındayım evli çocuklu bir kadınım kızım 18 yaşında 12. sınıfa gidiyor okulu ve arkadaşlarını hiç sevmiyor yaşıtlarına göre olgun bir çocuk olduğu için arkadaş bulamıyor okulunda bir tane bile arkadaşı yok bu insanları sevmek zorunda mıyım mezun olduktan sonra zaten kimse kimseyi tanımayacak diyor evde beni kızdıracak herşeyi yapıyor ben çekiyorum derslerine odaklanmıyor eşim devlet memuru burdan önce doğudaydık oradayken böyle değildi bir sürü arkadaşı vardı derslere karşı da ilgiliydi buraya taşınalı 5 yıl oluyor batıdayız buradaki insanların kendisine hitap etmediğini samimi bulmadığını söylüyor doğudakiler daha samimi diyor onu anlamaya çalışıyorum hakta veriyorum ama sen beni anlamıyorsun ben senin umrumda değilim ki diyor ne yapacağım
Kızım arkadaşı olmadığı için evde bana çektiriyor ne yapacağım?
Cevapla