Yaptığım günahlardan dolayı vicdanım çok rahatsız. Yıllardır acı çekiyorum. Kul hakkı olduğu için rahatlamıyorsun diyorlar doğrumu?

Tövbe etmekle için rahatlamaz kul hakkı var hesaplaşman lazım diyorlar ama karşı taraf da bana zarar verdi helallik de alamam

Yaptığım günahlardan dolayı vicdanım çok rahatsız. Yıllardır acı çekiyorum. Kul hakkı olduğu için rahatlamıyorsun diyorlar doğrumu?
Cevapla