Boşanmış anne baba mı yoksa genelde kavga içinde geçen aile ortamı mı?

Özellikle yaşayan arkadaşlar yazarsa çok sevinirim. Belki dava sürecine gitmeyeceğiz ama şu anki gibi ayrı evlerde yaşayacağız. 4 yaşında çocuğum var ve babasını gerçekten çok özlüyor. Birlikteyken ister istemez sesler yükselince çok korkuyor. Sırf toparlayalım diye her şeyi yutup özür diledim eve dönmesini istedim ama tersi oldu bir yerleri daha çok kalktı. Fazlaca ailesine düşkün hatta bu durum evliliğin bitme sebebi. Şu an hem kendim için hem de çocuğum için çok belirsiz hissediyorum. Maddi olarak tek başıma bakabiliyorum kendimize. Ama manevi olarak değişik bir boşluk içerisindeyim. Gerçekten akıllıca tavsiyelere ihtiyacım var.
Boşanmış anne baba mı yoksa genelde kavga içinde geçen aile ortamı mı?
Cevapla