Evliliği çok ciddi boyutta etkiliyor, eğer uzlaşamazlarsa zaten evlilik bile olmuyor ya ayrılıyorlar, aileler gerçekten uzlaşmadıkça sorunlar hep büyür ve çiftleri de yorabilir, o nedenle ikna etme yöntemine gidilmeli yoksa sonu iki türlü de hüsran olur, evlendiğinde de, ayrıldığında da üzülür bu ikisi ama aileler olau bitince pek umursamıyorlar zaten çünkü seven ve sevilen onlar değil ya ondan olsa gerek.
Normal şartlarda Tabii ki evliliği etkilemez Sonuçta evlenen kişi anneler babalar değil Bunu önce Baştan söyleyeyim aile arasında bir anlaşmazlık Varsa bunun en basit yolu oturup konuşmaktır ama işte insanlar oturup konuşmak yerine birbirine Yargılama ve EGO peşinde koştuğu için haliyle anlaşamamazliklar olabiliyor Şahsen ben sevdiğim insanı hiçbir şekilde bırakmam Her ne pahasına olursa olsun seviyorsam sonuçta Ben evleneceğim geri kalan hiçbir kimsenin fikirleri benim için umurumda olmaz yani bence evliligi hiçbir şekilde etkilemez demek istiyorum
Ailelerin anlaşamamazligi evliliyi etkiler çünkü Türkiyede böyle şeylerde yaşanmiştir tv lerde cok gördüm ama iii tarafta ailelerin anlaşamamazligini evlilik içine sokmamasi lazim,
Evlilik kadın ve erkeğin içinde bulunduğu toplum tarafından onaylanmış birlikteliktir. Sağlıklı bir evlilik için doğru kişiyi bulmak çok önemli Ama kapınızı kapattığınızda baş başa kaldığınızda daha doğrusu kalamadığınız aile büyüklerinin müdahaleleri o kapıdan içeri girdiği zaman işte bu evlilik kurumunda pürüzler çıkıyor, eşlerinin aileleri, anneleri devreye girdiğinde farkında olmadan çocuklarının mutlulukları gölge düşürüyorlar”
Aileler yeni çifte ve yuvalarına dokunmamalı, dokunamamalı. Bunu sağlayacak olan yuvadaki çifttir. Eğer evli çiftlerden herhangi biri ailesinin tarafına geçerse o evliliik biter. Ya yvuayı ailelerden tamamen soyutlayacak ve dokunulmaz yapacaksınız veya boşanma için tüm herşeyiniz kapıya yakın bekleyecek.
Evet, bu evliliğe yansıyor ve evlenen çift kendi ailesini savunmaya geçtiği için aralarının açılmasına sebep. Dolayısıyla boşanma aşamasına kadar bile gidebilir ve çocukları varsa psikolojik olarak en çok onlar etkilenir. Bu yüzden de kendine aile kurduğunuzu unutmadan anlaşmak tartışmamak özellikle de ev üstüne ev olmaz lafını dikkate almanızı öneririm.
Ne düzeyde izin verilirse o kadar etkiler. Çift ailelerini kıyaslamaz bunu kendi içlerinde tartışmaya çevirmezse atlatılır. Zaten bu durum sonsuza kadar sürmez, belirli bir zaman sonra herkes kabullenir bazı gerçekleri.