Sizce bu durumda ben de onları paramın gücüyle ezip aşağılasam güzel bir intikam almış olur muyum?

Yurtta 3 kişiyle birlikte aynı odada kalıyorum, oda arkadaşlarımın hepsiyle aramda 2 - 5 yaş arası yaş farkı var. Ayrıca küçükken geçirdiğim bir rahatsızlıktan dolayı denge sorunum, kaslarımda güç kaybı, kafamda da biraz büyüklük var. Oda arkadaşlarımdan biri ilk günlerde kendince sürekli bana yardımcı olmaya çalışıyordu, ama bu bana kendimi çok kötü hissettiriyordu ve o yüzden ona sinirleniyordum, ayrıca çok şükür elim ayağım tutuyor, sadece hafif hareket kısıtlılığım var, ama o da günlük hayatımı hiç etkilemiyor. Sonraki günlerde diğer odalardan birkaç çocukla daha tanıştım ve onlardan biri de beni engelli birine benzetip kendince şaka yaptı. Ayrıca yaklaşık 10 kişi sürekli bizim odamızda toplanıp yiyip içip adeta s. çıyorlardı, ben de onlardan intikam almak için onları şikayet ettim, bana yardımcı olmaya çalışan çocuk da " Ben ona sürekli yardımcı olmaya çalışayım, o da böyle bir şey yapsın. Besle kargayı oysun gözünü a. k. " dedi. Konudan bağımsız olarak maddi anlamda o çocukların hepsinden daha varlıklıyız. Sizce intikam amacıyla paramın gücünü kullanıp onları ezip aşağılasam güzel bir şekilde intikam almış olur muyum?
Sizce bu durumda ben de onları paramın gücüyle ezip aşağılasam güzel bir intikam almış olur muyum?
Cevapla