KYK oda arkadaşlarım çok sorunlu insanlar, onlarla nasıl baş edebilirim?

Normalde asla altta kalmayacak biriyim. Ama ne yazık ki kekelediğim için onlarla başa çıkamıyorum, çoğu yerde susuyorum. Güzel dilden bile anlamayacak insanlar. Gece yarısına kadar gülüşüp, kahkaha atıyorlar. Oda da sürekli ses gürültü var. Ayrıca çok kirli dağınık insanlar. İç çamaşırlarıni bile odada ki borulara asıyorlar. Yerde sürekli saç kıl var , duş aldıkları zaman kıldan banyoda ki gider kapanıyor. Odanın içinde parfüm , dedorant vs. Sıkıyorlar. Ama ben banyo da dedorant sıksam bile laf edecek insanlar. Ya banyo ve tuvalette sigara içiyorlar leş gibi kokuyor. Ayrıca bar kızları falan ya. Kendi evimde prenses gibiyken kekemeligim yüzünden kendimi savunamiyorum sürekli altta kalıyorum 🥺

Güncellemeler
+1 yıl
Kekelemek çok zor Allah düşmanımın başıma vermesin. Haklı olduğun veya rahatsız olduğun konularda ya da herhangi bir şey de konuşamamak o kadar acı verici ki ☹️kendimi savunacak potansiyelde olduğum halde konuşamıyorum işte. Onlarda kekemeliğimden faydalanip istedikleri şekilde davranıyorlar 😑 neydi ki günahım kekemeyim...
KYK oda arkadaşlarım çok sorunlu insanlar, onlarla nasıl baş edebilirim?
Cevapla