Çok değer verdiğiniz arkadaşınız sizi hiç manipüle etti mi?

Üniversitede 4 yil süren bir arkadaşliğimiz vardi çok değer verdiğim banada değer verdiğini sandiğim arkadaşim arkamdan benim hakkimda çok iyi olmayan şeyler söylemiş birde birmirimizi evlerine davet ederdik... son zamanlarda zaten onun değişimini farkettim, vegan olmaya karar verdikten sonra çok değişti sosyal medyadan herkese satasiyor ve sürekli kendisini hakli çikarmaya çalişiyor daha karşisindakini dinlemeden etmeden savunmaya geçiyordu. Birkaç kez kalbimi kirmişti mesela ben ona yaptiğim tasarimlarimi gösterdiğimde çizim yeteneğin yok senin çok berbat diyordu nedenini sorduğumda ise berbat olduğu için diyordu yani geçerli bir cevabi yoktu tamam beğenmek zorunda değil ama hatam varsa nerede hata yaptiğimi söyleyebilir çok kaba davraniyordu bu konuda üstelik o tasarimim okulun dergisinde yayinlandi sergi için. Ben yinede anlayisla karsilayip arkadasliğimi sürdürdüm ama bir gün tartismamizda bana sen anca erkeklerin hizmetçisi olursun bacım dedi ve engelledi arkadaslarina benim hakkimda erkek düşkünü bir o*spu diye anlatmis ben çok ağladim.. benim sadece iki kere sevgilim olmustu ama iliskilerim iyi gitmedi ve onlar benden ayrildi diye bilip bilmeden o bana bunlari söyledi. Psikolojim çok bozuk kendimi değersiz hissediyorum
Çok değer verdiğiniz arkadaşınız sizi hiç manipüle etti mi?
Cevapla