Babamın nargile takımlarını toplayıp çöpe atmalı mıyım?

Babamın beyninde enfeksiyon var. Hastanede 15 gün yatti, sonrasinda defalarca acillik oldu. Şeker , tuz asla tuketmemesi tütünü hele ağzına sürmemesi gerekiyor. Biraz kaçırınca acillik oluyor. Birkaç gün gözü açılmış kendini iyi hissetmisti sen al nargileyi 2 gün üst üste iç.. yine hastanelik oldu. Altına kaçırmış, tekerlekli sandalyenin üzerinde geziyor şimdi. Benim tepem atti, nargile takımını topladım birazdan çöpün oraya koyucam ama biraz fazla agresif içinde yurt dışından getirttigi kömürler filan da var. Evin balkonunda içiyor ne yazık ki. Hem bize hem kendine zarar.

Babamın nargile takımlarını toplayıp çöpe atmalı mıyım?
Cevapla