Kendi halinde, dümdüz, sıradan bir kızla diğer kızlar neden uğraşırlar?

Gıcık değilim, kimsenin kuyusunu kazmam, dedikodu yapmam tek amacım okula gidip, gelmek lakinn bazi kızlar tanısam da tanımasam da uğraşıp duruyorlar ya bezdum gari bir salun beni yaa salun aaa

Kendi halinde, dümdüz, sıradan bir kızla diğer kızlar neden uğraşırlar?
Cevapla