İnsanlar kendi halinde bir kızla neden sürekli uğraşırlar?

Çook sıradan bir kızım ve gayette iyi niyetliyim ve nazik birisi olduğumu düşünüyorum sadece biraz safım (yanlış anlamayın sosyal zekan yok analitik gayet başarılıyım ama bir Einstein değilim kendi çapımda kdjfkgkg) ama cidden bezdim tanıamdığım insanlar bile göz deviriyor, omuz falan atıyorlar bilerek mesela metroda kızı tanımam etmem ayrıca kız özgüvensiz falan durmuyor gayet güzel her neyse gelip göz deviriyor ya da okulda lavaboda bir kıza gülümsüyorum 32 diş avel avel kız bana göz deviriyor dmfkkfkg, bir arada kuzenimin düğününde bir kızçe göz devirip omuz atmıştı yav ne var benim omzumda arkidişler, okulun ilk günüde bir kız ve birkaç oğlan yürüyorlardı kız biraz balıketliydi geldi şakkadanak benim omzuma omuz attı bilerek işin komik kısmı ben pardon dedim kıza dnfjjf kız göz çevirip gitti okuldaki kızları saymıyorum özellikle şu kendini adriana lima sanan hayriye şehriyeoğlulları bakın yüzüme falan gülüyorlar ben hiç karışmam okula gitme amacım zaten okumak bunlar geliyor yanıma yarısından çoğu göz devirmiştir kesin bilgi (ama hep gülen biriyim somurtuk sinsi falan değilim yeminlen) bazı kızlar mesela soru cevaplıyorum taklit ediyorlar falan Uyuz uyuz erkeklerde öyle mesela bugün iki değişik omuz attı, geçen bir tanesi önümü kesip 1 lira istedi (lüka motoru var ama benden 1 lira istiyor) off sıkıldım çok var daha niye uğraşıyorlar benimle ya açığa geçeceğim bezdim artık.

İnsanlar kendi halinde bir kızla neden sürekli uğraşırlar?
Cevapla