Üçüzlerim doğdu eşimle boşanıyoruz. Ne yapmalıyım?

Eşimi sevgili döneminde aldattım. Oda affetti. Evleneli 15 ay oldu ve üçüzlerimiz var. Eşim unutamıyorum her gün aklıma gelmeye başladı diyor. O zaman niye evlendin diyorum şans vermek istedim seviyordum ama artık iyi hissetmiyorum falan diyor. Boşanalım çocuklarla evde oturmaya devam et bende taynimi başka şehire alır giderim çocukları görmeye gelirim sık sık diyor.

Güncellemeler
+1 yıl
İkimizde polisiz. Başka şehire gidecek kendisi. Boşanmayı onayladım.
Üçüzlerim doğdu eşimle boşanıyoruz. Ne yapmalıyım?
Cevapla