Eşimle boşanıyoruz, bebeğimiz var. Ne yapmam doğru olur?

Eşimle boşanmak istiyoruz 4 aydır boşanma konusunda gel git yaşıyorduk sonunda boşanmaya karar verdik ama orta da bebişimiz var şu an ki oturduğumuz ev kira değil bizim ama tapusu babasının üzerine ben kendisine diyorum ki ben bu evde kalayım gidecek yerim yok diyorum sen bulursun kendine bir yere ama ben bu evde oğlumla tek yaşayacağım diyorum olmaz diyor sizce devlet şu an ki oturduğumuz evi bana hak görür mü?
Eşimle boşanıyoruz, bebeğimiz var. Ne yapmam doğru olur?
Cevapla