Sitede evimiz var ama kötü bir evde yaşıyoruz. Taşınmak için ailemi nasıl ikna ederim?

Evimiz çok eski. Hani filmlerde fakir kızın evi olur ya. Yaşanmicak halde burada yaşadığımdan utanıyorum dicek şekilde. Öyle bi evde yaşıyorum ben. Ama asıl sorun bakşa evimizin olması, sitede ve benim için asıl önemli kısmı ısıtması olması. Ben aileme kaç yıldır bir kere burnumu kıvırıp nasıl bir yer evde yaşıyoruz biz demedim. Ama onlar 6 ay önce bize kiracıyı çıkarıp o eve geçcemizi söylediler. Şimdi az önce ise vazgeçtiklerini geçmiceklerini söylediler. sebep ise kiracı verceği fiyatın 2 katı vercek olması. O para muhtaç değiliz oraya geçip insan gibi yaşayabilirz ama onlar hala burada yaşamayı tercih ettiler. Evin görünüşünü geçiyorum ısıtma yok evde. Banyo yaparken her seferinde ağlıyorum soğuktan. Ailem bu fikri söylediğinde bu sfer ev hakkında düşündüklerimi söyledim yaşamk istemediğimi söyledim bu evde. Sonra tartıştık ve bana söyedikleri laflar birkaç çekirdek anı oluşturdu bende. Unutamicam kadar yüklü kaldıramicağım kadar ağır. Ben.. of nası onları nasıl ikna edebilirm daha fazla yapamicam

Sitede evimiz var ama kötü bir evde yaşıyoruz. Taşınmak için ailemi nasıl ikna ederim?
Cevapla