Eski evde oturmak istemiyorum ailem yeni eve çıkmaya karşı ne yapmalıyım?

42 yıllık binada oturuyoruz binadaki herkes evini kiraya verip başka semte gitti rahatını sürüyor binada tapu sorunları olduğu için yıkamıyoruz. Ailem yeni binaya gitmek istemiyor kiradsn kiraya vermek nasıl olur ya kiracı para ödemezse diyip korkuyorlar ama bildiğin bu evde sefillik çekiyoruz sürekli tadilat ev ısınmıyor daha yeni soğuklar başladı azıcık kombiyi açtık 500tl geldi tamamen açsak kim bilir nekadar gelecek
Eski evde oturmak istemiyorum ailem yeni eve çıkmaya karşı ne yapmalıyım?
Cevapla