3 ay önce ev aldık ama evin içinde yaşayanlar çıkmıyor ne yapmamız lazım?

Arkadaşlar 3 ay önce aldık evi sözleşme imzaladım Haziran 15 de çıkın diye onlar da imzaladı ama çıkamayız diyorlar ne yapmamız lazım
3 ay önce ev aldık ama evin içinde yaşayanlar çıkmıyor ne yapmamız lazım?
Cevapla