Sanayiye arabamı kendim götürüyorum. 🤣 Tabiki yaparım elimden her iş gelir de; birazda erkek ağırlığı olsa olurdu tabi. 🙄🤷

Sanayiye arabamı kendim götürüyorum. 🤣 Tabiki yaparım elimden her iş gelir de; birazda erkek ağırlığı olsa olurdu tabi. 🙄🤷

Valla bende işlerimi kendim hallederim çok başkalarına iş bırakmayı seven biri olmadım elektrik teknikeriyim zaten çoğu şeyi mekanik bakimcilik geçmişi de var çözüyoruz bir sekilde
Konu bu diyillll
Ben anladım hayatında guvenebilecegin senin için bir şeyleri kolaylastiracak yarenin olsun istiyorsun
Yaren olunca yalnız kalınmıyor mu🤣
Yok öyle bir adam olacak işte varliginj hep hissettirecek maharet onda balim
Thanks matmazel
Odam defterlerim İnternet ve ben takılıyoruz
🥺😔🙈
Cevap
11Cevap
Kendimi bildim bileli yalnızım şimdiye kadar kimsenin önceliği olmadım ayda sevdiği değer verdiği olmadım.
Iki kez okudum
Reels videoları sadece kendime atıyorum tekrar bakıp gülmek için sbs
Omg😱
@Lukyman72 yaw yok kime atsam vay ne saçma şeyler izliyor diyecekler wp den kendime atıyorum 🤣
@Lukyman72 ahahah demi
@Lukyman72 yaw neden çok mu kötü aw
Olmam gerektiği kadar yalnızım, kafa rahatlığım kadar.. 😀
Hiç sevgilim olmadı arkadaşım yok sosyal hayatım yok sürekli evdeyim hep kendi halimde yalnız yaşıyorum
Karnını doyur yeter boş ver
her gün tek başıma namaz kılıyorum
30 dam sonra yalnızlık mı? Hey kadın ölmeyecek misin?
İç çamaşırımı kendim yıkıyorum o kadar işte
Yalın kelimesi kadar😃
Beni takp edblr yalnzlr
Öyle olmaz füze at🤣🤣🤣
🚀🚀🚀
Siz tarif ediniz
Açıklama da var
4 duvar tesisleri
Biraz
Adres ver
Whyy
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar