*Uyanmak
Ben uyanmamışım görüyorsunuz 😒

En güzel anı uyuyanmak için sebebin olmaması sanırım.
Gününüz güzel geçsin 😇
Günaydın en güzel yanı sabah şarkı dinlemek sigara içmek ve kahve içmek.. :D en kötü yanı ise hasta uyanmak.. ve yine yeni bir güne başladığını anlamak...
Günaydın ☺️
Sabahın en güzel anı erkenden uyanıp güneşin doğuşunu izlediğim vakit. Her sabah yeni güne günaydın dedikten sonra koşuşturmacalarım başlıyor. Kahvaltı hazırlama, çocukları uyandırma, onları okula götürüp eve geldiğimde evin darmadağın hali hiç çekilmiyor. Ama bu koşuşturmacayı da seviyorum deli miyim neyim😅
Bence hepimiz bir nebze 😅
En sevdiğim 😅 bir de domates biber patlıcan var barış mançodan 😅
Onu kışlık menemen yaparken bol bol dinlemiştim turşu kurarken de dinliycem hahaha çok motive ediyo 😅
İş bitince de ellerim bomboş u aç bari yorulduğuna değsin 😅 ben az kuracağım turşuyu hatta sadece salatalık ve jalapone yeter diye düşünüyorum
Bi hafifleme hissettirir mi bu şarkı? Çok ihtiyacım var 😅
Dün sadece salatalık kurdum hemen olsun diye. Turşuyu belki 15 günden falan yaparım daha erken sanki. Jalapeno hiç kurmadım ya tadı güzel oluyor mu? 🤔
Acı seversen güzel onu sadece kendime kuruyorum süs biberinden daha güzel bence 😊
Severim 😅 bu sene süs biberi kurmayayım o halde. Bekle beni jelibon, jeliboli, jelapeno ya da her neyse 🤣🤣
Teşekkür ederim 🌺
Rica ederim jelibon güzelmiş 👍😂
Teşekkür ederim 🌺
Rica ederim 🌸
sabahın en güzel anı gün doğmaya yakın olan zamandır.. havası temizdir.. insanı dinç yapar.. ama çekilmez anı da uykudan uyanılacak zamandır.. insan çıkmak istemez o yataktan.. sevişmek hariç tabi..
tesekkur ederim..
Rica ederim.
Cevap
8Cevap
En güzel anı kalkar kalkmaz kahvaltı masasına oturmak, en kötü anı ise kahvaltı yapana kadar geçen zamandır. Çay içmeden kendime gelemiyorum...
Agresif ve sinir hali de yapıyor mu sabah çayını içmemek🤔
Evet, aynen öyle yapıyor... Nerden anladın 🤔
Adanalı bir patronum vardı dükkana girince çay demlerdim ilk önce ve asla konuşmazdım 😂 tabi 15 sene önce falan
Allah'tan Adanalı değilim : ))
Sadece uyanınca çekilmezdi çaydan sonra pamuk şekeri niye öyle diyorsun 😅
Aynı ben, yoksa o ben miyim : ))
Sanmam şu sıralar hayata küsmüş gibi buralarda gezmez 🙄
Ben de pek farklı sayılmam, neyseee...
Bir insan hayata neden küser ki. Peki 🙄
Her zaman hayatta her istediğimiz olmaz, yoksa yaşamanın anlamı kalmazdı. İnsan her duyguyu tatmalı ve yaşamalıdır...
Duygularını yaşamayı tercih edene saygı duyarım. Hayat kısa bu da düşünülmeli
Hem de çok kısa... Duygular tercihle yaşanmaz, istemsizce yalanır... Tercihle yaşanan bir şey duygu değildir... Duygular devreye girdiğinde mantık devredışı kalır...
O zaman sana Ahmet Kaya başım belada desin 😅
Atsaydın dinleseydik : ))
Yazana kadar da açardın da neyse. Buyur
https://youtu.be/QZMnx95myFA?si=QaBshQCB7Fkk0pNl
Zahmet oldu, teşekkürler
Estağfurullah, rica ederim
İyi geldi
Devam edelim Ahmet Kaya'dan ve gidelim
https://youtu.be/pEs32NAyAbM?si=_evOcVLFe9cgLK90
duşa girene kadar en çekilmez an
balkonumda kahve içmek ise en güzel anı
Kahveye kadar olan herşeyi yapabildiysen kahve ödül gibi olur zaten.
En güzeli kahvaltı
En çakılmazı da 😂 gürültü ile uyanmak
Etme 🫣
Sen ettin 😃
Kahvaltı hazırlarken soru hazırlamayacağım bir daha 🤔 neyse sabah neşeniz olmuş kimse çakılmaz artık😂
Güldürdün 😃 kimse çalışmaz artık ahahaha
Çalışmaz mı 😳😂
en zor anı uyanmak en güzel anı ise kahvaltı diyorum
İyi hatırlattın bir bardak çay demliyeyim 😅
😄😊
İstediğim zaman kendiliğimden uyanmak en güzeli..
Kelimelerin canını almışsın.. 😄
Üff gaf gibi 😐 şimdi farkettim
En güzel anı güneşin doğmasıyla sabah vakitlerinin başlaması. En çekilmez anı da güneşin batışı ile akşam vakitlerinin başlaması
Herseyin gönlünüzce olmasını dilerim herkes sevdiği işi sevdiği kişilerle severek yapmasını dilerim
En güzel anı yatakta keyif yapmak. En cekilmez anı kahvaltı yapmak.
Çekilmez tarafı uyanmak, çekilir tarafı eğer erkenden kalkıyorsan güne yeni başlıyorsun
En güzel anı kendi kendine uyandıktan sonra yatakta gerinmek 😃
En çekilmez anı sabah olması 😂
Günün her saati normal zaten 😌
Uykulu uykulu çalışasım gelmemesi
Çekilmez olanı değil mi 🤔
Tamam sakince uzaklaşır herkes
Evet çekilmez oluyorsun bak 😅
Aaa doğru bastonu ortalama kaç seneye alırsın 🤔😄
Uykudan uyanmak çok sıkıntılı
Sabah uyanmamak 🫣
en güzel anı kahve en kötü anı uyanmak
@gülbahargök kahve mi uyumaktan 😱
Sabahları nedense kaygılı oluyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?