Oda arkadaşınız sürekli kendini övse ne yaparsınız?

Yani iyi bir kız ama kendini o kadar çok övüyor ki. Onun peşinden koşan bir sürü kişi varmış falan filan her konuda övüyor. Ben kendimle ilgili bir şey diyorum hemen konuyu kendine bagliyor. Daha yeni taniştik diye bende ona güzel karsilik veriyorum. Kötü bir şey demiyorum. Ama ilerde bu gıcık bir durum olur bence artık. şimdiden o kadar karşılık vermesem mi daha iyi mi olur bilmiyorum. Bide sadece iki kişiyiz şimdilik yani hiç konusmasakta olmaz

Oda arkadaşınız sürekli kendini övse ne yaparsınız?
Cevapla