Ülkede adalet yok, Türk kadınlarına (kendi neslimden bahsediyorum) güvenimi kaybettim. Ben Diyarbakır 8. anajet üssünde geçici görevdeyken (aslen Kütahya'daydım) nişanlım beni kendi evimde aldatmış, hemde her dış göreve gittiğimde.
Maaşım ve özlük haklarım fena değil ama yetersiz. Mesela 2023 model audi a5 alan arkadaşım $42.000a alabiliyor burada 5.000.000 tl ye yaklaştı hayatta alamam. Yazılım okumuştum o nedenle Kanada'ya gideceğim arkadaşım sayesinde.
Akp seçimi kazanmasaydı bir umudum vardı ama o da kalmadı artık. Ülke mülteci doldu. Erkek kardeşim İstanbul'da komiser, mülteciden geçilmiyor diyor. Anlattıklarını duysanız bi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer