Yaşım 25 ama ailem çok baskıcı, evin içinde telefonla konuşmak bile yasak. Ne yapmalıyım?

Evet doğru duydunuz telefonla konuşmamdan tutun da yediğim yemeğe kadar sorun.. küfür kavga her gün. Mesela bugün arkadaşım aradı korkumdan tuvalette ya tuvalette konuştum ona bile laf edildi ağız dolusu küfür işittim süpürgenin fişiyle dayak yedim ya.
Güncellemeler
+1 yıl
Dışarıya doğru düzgün çıkmam sürekli olarak şiddet görüyorum şehir dışına bile çıkamam gece 8 den sonra evde olmam lazım
Yaşım 25 ama ailem çok baskıcı, evin içinde telefonla konuşmak bile yasak. Ne yapmalıyım?
Cevapla