Evet evden dışarı çıkmıyorum sadece hasteneye falan gidiyorum arada onun için çıkıyorum. Köyde yaşıyorum böyle yıllardır hatta ailem baskıcı beni sahibi sanıyorlar küçükken sokakta flüt çaldım diye beni ve arkadaşım erkek topluyormuşuz diye çok kızmıştılar o zaman da çok küçüktüm. sosyal medyadan komşumuzun oğluyla takipleşmiştik onu mu ayartacaksın diye çok kızdılar halbuki öylesine tanıdık diye eklemiştik Şimdi psikolojim çok kötü çok geri kafalılar boğuluyorum sanki. Sadece sosyal medyadan tanıştığım birisiyle konuşuyorum sevgili gibi o da mesajlara geç cevap veriyor. Ailem beni çok korkutuyor kendi başıma hiçbir şey yapamam
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılBenim ailem gibi sanki benim ailemde izin vermiyor benim bir kız arkadaşim bile yok ailem çok baskıcı çok kısıtlayıcı neyse ki sınava gireceğim bu yıl kazanacağımı düşünüyorum kazandığım da aileme güvenmiyorum okul çıkarsa okuluma kaçıp gidecem okulumu okuyacağım okul okuyorken parttaym iş bulursam küçük normal mesela karsonluk gibi uygun bir iş bulursam hem okul okuyacam hem para kazanacam aileme hiç bir konu da güvenmiyorum o yüzden okul ile hayatımı kurtarmak zorundayım ayrıca bende köylüyüm seni anlıyorum dilerim Allah kurtuluş yolu verir
02 Yorumla- +1 yıl
Bizi öyle yaparak koruduklarını sanıyorlar aslında korumasızız dışardan birisi ailenin kızına nasıl davrandığını anladımı o aileye dost gibi yaklaşıyorlar ailesi yanında yokken kötü niyetle yaklaşanlar oluyor yani baskıcı kısıtlayıcı aileyi koruyucu aile diyorlar da koruyucu felan değiller ilk önce kendilerinden korumasını bilmiyorlar bırak dışardan koruyacaklar kaç kez tacize ugradım da ailemden kimseye diyemedim bizi kız arkadaşımızla dahi görüştürmeyerek koruduklarını sanıyorlar ama yanılıyorlar böyle yaparak böyle davranarak kızları korumasız ve tehlikede farkında değiller bu yaşıma kadar şu düşünceyi tasımama neden oldular kız çocuklarının doğuştan ailesi olmuyor doguştan mutlu olmuyorlar ilk önce kız olduğu için aileden çekiyorlar sonra çevreden sonra evlendiği kişi tarafından
- +1 yıl
Sana tavsiyem şu olacak hemcinsim bizim kendimizden başka kimse yok sakın kimseye güvenme güvenecegin insanları iyi seç insanlar seni değil sen insanları yönet yapabilirsin şuanda ben yapıyorum yapacağımı az az kenarda mutlaka bir birikimin olsun hayatın boyunca ilerde zorda darda kalma ve mutlaka okul oku sınavlara gir yurt burs çıkar büyük ihtimal çıkarsa söylemeden git okulunu oku gittiğin yerde polise anlat ailemi yasadiklarini okul için geldiğini söyle polise polise bildir ki ailen peşine devlet yoluyla düşüp gittiğin yeri ögrenmesinler okul okuyorken yurtda kalırsın uygun parttaym işler olurmuş bazı gençler parttaym calisirlarmiş hem birikim yapabilirsin böylelikle okulu okurken kendin gibi iyi bir kız tanıdığın iyi birisi olduğunu düşündügün bir kız ile eve çıkarsınız eğer ev arkadaşı bulamazsan da zaten mutlaka okul okuyorken iyi bir erkek arkadaşin olur ilerde ciddi düşünecegin birisi çıkar evlenirsin senin kurtuluşun ya okul ya da evlilik ama kurtuluş için evlilik iyi olur mu olmazmi bilemem evleneceğin kişi nasıl olur bilemem o yüzden mutlaka oku kendini gelistir ve kenarda birikimin olsun saklı harçlıklarından az az koy zamanla birikir geleceğin için ve biriktirdiğin paradan da kimsenin haberi olmasın hayatın boyunca hep biriktir hemcinsim
En İyi Cevaplar
+1 yılMerhaba inanın ki sizin aileniz benim ailem kadar baskıcı kuralcı olamaz o kadar katılar ki sadece işim çıktığında dışarı çıkıyorum giyime karışıyorlar zorla evlendiriyorlar beni nişanlıyım şu an bayramdan sonra düğünüm var gerisini sen düşün.
Kaçmak gibi bı niyetim vardı oda imkansız nereye gidersem bulurlar beni polisede gidemiyorum. Böyle Berbat bı hayat yaşıyorum sen gene iyisin kardeşim01 Yorumla
Soran+1 yılYok bende iyi değilim hayatım bir odadan ibaret sürekli ev işleri falan. Çok geri kafalılar nefret ettim her şeyden sayelerinde
+1 yılAnne ve baba o kadar büyük bir etki bırakıyor ki çocukların üstünde gerçek şu ki dediğin gibi geri kafalılar en bilgili kişide gelse onlara bence suanki dönemi anlatamazlar onlar sanıyor ki kızlar dışarı çıkamaz kız kimsin dışarıda ne işi var gibi gibi çok üzülüyorum başta kendi ailem adına ve diğer yaşıtlarımin ailesine
10 Yorumla
Aynı hayatı yaşıyoruz yazsana gizliden sorduğum için ben yazamıyorum. belki biraz dökülüp dertleşiriz bizim gibileri bizden başka kimse anlamıyor sıradan hayatı olanlar kendi sıradan hayatından bizim sıradışı pesimist hayatımıza tavsiyeler veriyor ama oluru yok biliyorum
12 Yorumla
Soran+1 yılOlur konuşuruz
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
31
Cevap
52Cevap
Gizli Üye(18-24)+1 yılBen 19 yaşındayım. Bana da böyle baskı yaptılar. Psikolojim bozukmuş gibi davranmaya başladım. 15 yaşındaydım ve kapanmam için zprluyorlardı. Okula göndermemişlerdi. Sağlık ocağına gitmişwtik (grip olmuştum) doktorla saçma sapan konuşmaya başladım, anneme bu çocuk iyi değil psikoloğa götürün dedi. Götürdüler depresyon ilacı yazıldı ama kullanmadım. Artık ne kıyafetime karışıyorlar ne başka bir şeyime. Üniversite sınavına hazırlanıyorum şu anda. Bazen delirmiş gibi yapmak işe yarıyor gerçkten
210 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl@belenka okulu açıktan bitirdim şimdi sınava hazırlanıyorum. İstediğim gibi giyiniyorum o kadar rahatım ki. Bir şey dediklerinde kendimi ö***rürüm diyorum. Başka çare bırakmıyorlar
Cevap sahibi+1 yıl@belenka baba tarafım tarikatlardan ders alan kafayı sıyırmış kişiler. Benden uzak olsunla kime yakın olurlarsa olsunlar. Babamla da görüşmek istemiyorum. Dinden imandan soğuttular.
Cevap sahibi+1 yıl@belenka annemi de zorla kapatmışlar yazık çok yazık gerçekten. Kadın istediğim gibi yaşayamadım sen yaşa bari diyor...
Cevap sahibi+1 yıl@Haaneke evet annem tepki gösteremedi. Ama davranışları gerçekten normal değil. Mahmut ustaosmanoğluna tapıyorlardı.
Cevap sahibi+1 yıl@Haaneke kurtarmak üzereyim son 3-4 ay kaldı
+1 yılÇok çalış, üniversitede sevdiğin iyi bir bölüm kazan. Yaşadığın şehrin dışında bir okula gidersen ailenden biraz uzaklaşmış olursun. Böylece daha sağlıklı bir aile ilişkiniz olabilir.
Hayat senin ve onu güzel bir şekilde kurtarmalısın. Kendi ayaklarının üzerinde durmaya başlarsan kendini daha iyi hissedersin.
Seni çok iyi anlıyorum. Çünkü ben de ailemden uzakta okumak istiyorum.
Umarım hakkında hayırlısı olur güzel arkadaşım.
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılOnlara laf anlatamazsın tek çıkış yolun evlenmek gibi görünüyo maalesef. Ama çok çok iyi düşün konuştuğun kişiye çok dikkat et kendini zor durumlara sokacak şeyler yapmamaya çalış psikolojini bozmalarına izin verme. Onlarda doğru bildiklerini yapıyolar amaçları seni korumak ama daha çok laf olmasın el alem ne der. Çok dikkatli ol.
12 Yorumla
Soran+1 yılEvlenmekte kanım ısınmıyor kimseye kolay kolay.
Cevap sahibi+1 yılEvlenmek dışında bir seçeneğin varsa tabiki onu tercih et
E böyle nereye kadar 24 yaş ne demek abla? 19 yaşındayım her yere gidebiliyorum çok şükür. Üniversite falan okumadın mı onada mı izin vermiyorlar ölene kadar ailenle mi duracaksın ne saçma bir düşünce bu
01 Yorumla
Soran+1 yılÖyle maalesef çok sıkıldım bu durumdan. Senin ailen baskıcı değil demek ki benimki baskıcı
+1 yılBence okul okumaya bak yeni insanlarla tanış eğer yapabiliyorsan imkanın varsa köyden uzaklaş kusura bakmayın ama aileniz hem anladım kadarıyla aşırı dindar hem kara cahiller bu işin sonu nereye gidilir bilinmez
00 Yorumla
+1 yılBence bir işe girmeni ôneririm ailene de ki
Hani ben gelecegim için ve eve katkim olsun Diye çalişmak istiyorum ve para biriktirmek istiyorum de Buna da laf yapmasinlar ya014 Yorumla
Soran+1 yılDedim olmuyor
- +1 yıl
Hastahane bahanesiyle çik
- +1 yıl
gez sürekli erken çik evden 7-8 gibi akşam 6 gibi evde ol
- +1 yıl
Okula git ünveristeye
- +1 yıl
bir şekilde çik gez araştir kitap oku bol bol hiç yoktan kendini geliştir birşeh bilmiyor bu demesinle
- +1 yıl
rr gerekiyorsa yalan söğle
Soran+1 yılOlmuyor ya ben evde kardeşlerime bakıyorum hep
- +1 yıl
Dillin yok mu konuş boyun eğme ne yapicaklar dövcekler mi
- +1 yıl
Polis čağir evdeb çikmak istiyorum izin vermiyorlar de
- +1 yıl
Aile ve sosyal güvenlik kurumlari vs kadin haklari gibi kurumlara başvur
- +1 yıl
sosyal hizmetleri hangi şehirdeysen ara iletişjme geç
- +1 yıl
Durumunu bildir yardimci olsunlar sana ayri eve çık başka şehire taşın veya devletin kendi verdiği kurslaara katil aşçi yardimciliği elline meslek al çaliş
- +1 yıl
Ayri eve çik ama kimseye güvenme gene erkeklere özellikle gene gündüz çik
Bence çok yanlış ailenin bu davranışı… İleride eşin olunca kendi ayakalrının üzerinde duramayacaksın bu konuda çok zorluklar çekeceksin… Köyde yaşıyorsunuz bir de… zor gerçekten… okuyamaz mısın?
00 YorumlaEğer ki önemli bir işim varsa, aileme haber verir çıkarım. İzin vermezlerse de çıkarım. Ama onun dışında, kendi isteğimle evde dururum.
01 Yorumla
Soran+1 yılBen hep evdeyim izinlik bir durumda yok
+1 yılben de 24 yaşındayım ve benzer durumu yaşıyorum yaşıyoruz düzelmiyor her gün daha kötü, sadece sonumu bekliyor buluyorum bazen kendimi
06 Yorumla
Soran+1 yılEvet her gün daha kötü. Sen üniversite okumadın mı ben gibi yoksa
- +1 yıl
Okudum da okumak fayda etmiyor değiştiremiyorsun ve bir süre sonra kabullenmek istiyorsun o da olmuyor, psikolojinin içine ediyorlar... anlatabilirim istersen
Soran+1 yılOlur anlat
- +1 yıl
burdan mı yazıyım yani senin için sorun değilse dm den yazsam, takip etsen öyle yazabilirim sanırım
Soran+1 yılTamam takip edeyim
Ailen tam anlamıyla yobaz kaçabiliyorsan kaç evinden böyle hayat çekilmez bu arada nerede yaşıyorsun doğudamı?
03 Yorumla
Soran+1 yılDoğu'da yaşamıyorum evet geçmiyor maalesef
- +1 yıl
Kaç demek kolay kaçtıktan sonra ne olacak
- +1 yıl
Evden kaçmak bi cözüm değil..
Ailene sıkıntını uygun bir dille anlat. Biraz canın acıyabilir ama en azından hakkını aramış olursun.
01 Yorumla
Soran+1 yılAnlamıyorlar şiddet uygulamak istiyorlar sözlü olsun fiziksel olsun
+1 yılAilenin zihniyeti çok kötü işinçok zor uzuldum
03 Yorumla
Soran+1 yılEvet öyle
- +1 yıl
Çalışmaya müsaade etmezler mi
Soran+1 yılEtmezler
Çok kötü bi durum aileyi kendimiz secemiyoruz maalesef. Universite okudun mu, kendi meslegin var mı?
03 Yorumla
Soran+1 yılYok maalesef
Soran+1 yılYaşanmıyor zaten çok mutsuzum.
+1 yılSende diğer köy kızları gibi bir ailenin olduğu hesap birde istediğin gibi takılacağın fake hesap. Gezme tozma işine gelirsek o iş zor
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılVe böyle aileler yüsünden sosyal medya da zaman daha çok geçirip yanlışlar yapıyoruz senden bendensin evlenip gitmediğin sürece evden işin zor allah yardımcın olsun
017 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılEvlilik olunca kurtulursun
Soran+1 yılEvet ya çok zor bunaldım artık. Sosyal medya da takılmak doğru gelmiyor ama mecburen takılıyor gibiyim yoksa çok yalnızım. evlenmekte zor benim için
Soran+1 yılBilmiyorum bu gidişle o da zor
Cevap sahibi+1 yılBen çok zaman geçirdim sosyal medyada
Cevap sahibi+1 yılÇok kişiylr komuştum ama hep ailemin baskısı yüzünden
Soran+1 yılEvet noldu sonuç
Cevap sahibi+1 yılüniversiteye gittim allaha şükür o dönem ayrı kaldım onlardan
Soran+1 yılEvet banada aynısı oluyor şu an
Cevap sahibi+1 yılEvlendim rahat kavuştum ama anlatsam yaşadıklarımı lise hayatımı şaşar kalırsın
Soran+1 yılBaskıcı aileyle yaşamak çok zor insan bir kurtuluş kafa rahatlamak istiyor
Cevap sahibi+1 yılAynen öyle benim babam imamdı ne yapsam yapma sana yakışmaz olmaz günah başın açılmasın dışarı çıkma vallahi bunalmıştım bir şey yapmamama rağmen hep böyleydi
Soran+1 yılBende çok bunaldım artık kaçmak uzaklaşmak istiyorum artık çok zor
Cevap sahibi+1 yılAynen zor istersen anlatırım yaşadıklarımı
Soran+1 yılOlur
Cevap sahibi+1 yılİstek at
Soran+1 yılAttım
- +1 yıl
Niye bu kadar kararsarsınız
+1 yılBizim toplumumuz maalesef böyle bir insanın hayatı kendine ait başkalarına değil
10 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılOkuyup kaçman gerek, risk alman lazım. Evlilik çare değil. Evlendirseler kendileri gibi biriyle evlendirirler
12 Yorumla
Soran+1 yılOkulda olmadı sadece evlilik kurtarır beni
Cevap sahibi+1 yılO zaman İnşallah güzel bir insanla karşılaşırsın
+1 yılSadece Allah’tan korkarsan kimse sana bir şey yapamaz
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılSen baskıcılığı yaşamamışsın ben telefonu 19 yaşında aldım sosyal medya kullansam keserler beni burası da gizli tabi kafa dağıtmak için bakınıyorum
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılKendimi gördüm sende okuyup kurtaracaktık kendimizi şimdi bizi kimse kurtaramaz
13 Yorumla
Soran+1 yılÖyle valla hayat zor seninde mi ailen baskıcı
Cevap sahibi+1 yılHemde nasıl bugün tayt giydiğim için beni dışarı çıkartmadılar mesela
Soran+1 yılHmm anladım
Gizli Üye(25-29)+1 yılYa boyle aileler türkiyede azimsanmiycak kadar fazla ne yazikki seni anliyabiliyorum zor bir durum peki bu durumu nasil aşmayı düşünüyorsun
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 10,4b cevap paylaştı. Bende senelerdir evden dışarı çıkmıyorum ömrüm eve kapalı geçiyor
115 Yorumla- +1 yıl
Neden ki
- +1 yıl
Çik gez
- +1 yıl
Acilen psikiyatriste gitmelisin böyle hayat yaşanmaz
- +1 yıl
Knk evet senin psikolojin bozuk ve bunu düzeltebilirsin psikiyatristler ve psikologlar bunun için var
- +1 yıl
Psikolağa gitmiycen mi
- +1 yıl
Gidersen değişir m
- +1 yıl
- +1 yıl
Ben çocukluğumdan beri aynıyım hiç açılamadım utangaç çekingen içe dönük sessiz bir yapım var hiç değişemedim sosyalleşemiyorum yaşım ilerledikçe daha da içime kapandım senelerdir evden dışarı çıkmıyorum gençliğim hiç gezmeden eğlenmeden hep eve kapalı geçti dışarda bulunmak benim için felaket gibi bir şey
- +1 yıl
Ya abi neyden utaniyon kimsenin umrunda değilsin insanlar bakar gecer , btn gün gördümüz insanlari düsünmüyorz sen kendin effor yapmasan zor cikamasin bu evden cok yazik ediyorsun inan tedavi ol evlen çolun çoçugun olsun
Yani 32 yasindasim daha gençsin biseyler yapabilirsn hic bisey için geç değil sadece utanma insanlar ne derse desin bakarsa baksin herkes önce dönüp kendisine baksin… - +1 yıl
Tedavilik bir şey yok ben çocukluğumdan beri utangacım bu yaşıma kadar utangaçlığım çekingenliğim geçmedi hatta yaşım ilerledikçe daha da utangaç oldum içime kapandım ergenliğimde de hiç açılamadım ve sonra tamamen kapattım kendimi gençliğimi hep evde geçirdim iş hayatım sosyal hayatım aşk hayatım yok evlenmek bana sadece hayal geliyor umutsuz inançsız değilim ama kendimi yetersiz güçsüz zayıf hissediyorum hayatın dışında kalmış gibiyim zamanla bu hale geldim 33 yaşından sonra her şey daha da zorlaştı insan içine çıkamıyorum bu sadece insanlardan kaynaklı değil ben utangaç olduğum için kendimi geri çekiyorum kendimi kapatıyorum insanlarla yakınlık kuramıyorum dışarı çıkma korkumu yenerdim ama insanlar olduğu için çıkamıyorum
Ailenle konuş inanli seni anliycakşar. Anneler babayla korkutuyorlar aman baban duymasın😀
Aman baban bilmesin.05 Yorumla
Soran+1 yılKonuştuk olmuyor
Soran+1 yılSadece bu köyden uzaklaşmak istiyorum artık bu evden de
Soran+1 yılYok
+1 yılAilenle yüzleş konuş baktın olmuyor artık bir şekilde kendi ayaklarının üzerinde dur kendi evine çık bir ömür boyu böyle geçmez mücadele et
06 Yorumla
Soran+1 yılKonuşsam onlar kendi dönemindeki çocukluğunu gençliğini anlatıyor olmuyor delircem en sonunda
- +1 yıl
Zaman aynı değil ki devran değişti
- +1 yıl
Kaç diyeceğim çok mantıksız olacak
Soran+1 yılOnlar hala o yıllarda sanıyor
- +1 yıl
Özele gelir misn
Soran+1 yılKaçsam n'olacak rezillik olur artık
Ne anne babanı ne de psikolojik olarak sana ne yapacaklarını sen seçemezsin. travmanızdan kurtarmak için kendinizi iyileştirmeye çaliş.00 Yorumla
+1 yılEkonomik olarak özgürlüğünü kazanmaya bak eğer kazandıysan da zaten karşında kimse duramaz
02 Yorumla
Soran+1 yılKazansam güzel olacakta yok olmuyor
- +1 yıl
Elinden geldiğince çalış bir yerden başla artık
Çok üzülüyorum bunları duyunca inşallah her şey gönlünüzce olur
11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler inşallah
+1 yılselam çok baskı ıyı degıl evde hep kal kal insan sıkılır kı?
04 Yorumla
Soran+1 yılBende çok sıkılıyorum zaten
- +1 yıl
Dö at bana sana bısey soylıcem.. Onemli
Soran+1 yılNey söyleyeceksin
- +1 yıl
Sen mesaj at söylim sana.
Seni sevmiyorsa önemsemeyeceksin cepte görüyor müsade etme ve ailenle konuş
03 Yorumla
Soran+1 yılEvet
Soran+1 yılOnunla hiç mutlu değilim zaten
- +1 yıl
Anlatmak istersen anlat
Ailen. biraz turucu evet ama bu sana guvenmedigi degil senin zarar gormeni istemedigi icindir
00 Yorumla
+1 yılAile yapına göre ordan evlilik dışında bi de güzel bi iş sen kurtarır o evden
00 YorumlaMerhaba. Bu konuda destek almak istersen ücretsiz seans yapabilirim
00 YorumlaEğitim durumu ne durumda
03 Yorumla
Soran+1 yılLise mezunu
Soran+1 yılGeç oldu biraz ailem de izin vermedi
- Aile & Toplum konusunda 643 cevap paylaştı.
+1 yılseni olumsuz yöne itiyorlar
07 Yorumla
Soran+1 yılAynen
- +1 yıl
ama ne kadar korumacı olsalarda bir çıkış yolu vardır bunu bilmiyorlar
Soran+1 yılVardır inşallah
- +1 yıl
ailene karşı bir öfke hissediyorsun değil mi?
Soran+1 yılEvet hissediyorum
- +1 yıl
intikam almak gibi bir şey de hissediyor musun?
Soran+1 yılYok ya ama ilerde çok samimi olmak istemiyorum evlenirsem falan
+1 yılÜniversite okudun mu?
01 Yorumla
Soran+1 yılHayır
+1 yıliş güç sahibi ol ve s*ktiri çek
00 Yorumla
+1 yılCikip gezsen kizarlarmiki
00 Yorumla
+1 yılDurumun çok zor desene
00 Yorumla
+1 yılSevişmek istiyor musun
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı.
+1 yılHangi şehrin kötümsersin sen
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAşkım bana yaz ne diyin bilmiyorum ki Allah yardımcınız olsun 😎😂👍🤣
00 YorumlaZor olandan yana olmus imtihanın Allah güç versin
00 Yorumla
+1 yılAllah yardımcın olsun
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 5,2b cevap paylaştı. evden kaçma şansın varsa kaç
00 Yorumla
+1 yılüni kazan kaç, geç falan değil
00 YorumlaErkek olsaydın sana fazla yapamazlardı
00 Yorumla
+1 yılKardeş arada çık ya relax
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKöy yeri işte evlen kurtul
01 Yorumla
Soran+1 yılİstemediğim tarzda insanlar hep
Gizli Üye(25-29)+1 yılBen de benzer durumdaydım işe girince düzeldi
01 Yorumla
Soran+1 yılDüzelmesi güzel
Gizli Üye(30-35)+1 yılÜniversite okumadın mı?
08 Yorumla
Soran+1 yılHayır
Cevap sahibi+1 yılKötü olmuş umarım sevdiğin biri çıkar karşına ve kurtulursun ailenden
Soran+1 yılÇıkmaz ya
Cevap sahibi+1 yılNiye çıkmasın karamsar olma
Soran+1 yılHiç dışarı çıkamıyorum birisyle tanışmakta zor yani
Cevap sahibi+1 yıl
Sosyal medya var artık uzaklar o kadar da uzak değil
Soran+1 yılEvet konuştuğum birisi varda o da çok uzak işte
Cevap sahibi+1 yılKonuşmak istersen yaz bana
Gizli Üye(36-45)+1 yılEvden kaç hiç bekleme
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılHangi şehirde yaşıyosunuz🥺
00 Yorumla
+1 yılOff çok kötü bir durum ya ne yapacaksın bilmiyorum
01 Yorumla
Soran+1 yılBende bilmiyorum
Koca bul evlen
07 Yorumla
Soran+1 yılOlur
Soran+1 yılEvette koca bulmakta mantıklı değil ya sevmediğim insanlarla zorla olmaz
Soran+1 yılBilmiyorum ki
Soran+1 yılSağ ol dost
+1 yılKaç kurtul
01 Yorumla
Soran+1 yılO çok zor
- Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılAğla bir köşede
01 Yorumla
Soran+1 yılTamam 😇
+1 yılAynı mevzu bendede var aşırı baskıcılar
01 Yorumla
Soran+1 yılZor
+1 yılOku uni uzağa git
06 Yorumla
Soran+1 yılOlmuyor izin yok
- +1 yıl
Nasil yaa
Soran+1 yılAilem karşı çıkıyor her şeye
- +1 yıl
Özelden konuşalım mii
Soran+1 yılOlur
- +1 yıl
Yaz kuşum
Sen çok gereksiz bir insan mısın
07 Yorumla
Soran+1 yılDeğilim engelli kardeşime bakıyorum
Soran+1 yılSorun yok ama niye kızdın ki bana
Soran+1 yılÖyle korkuyorum babam çok sinirli
Soran+1 yılHem saygısızlık etmemek için
+1 yılBen de öyleydim ama kurtuldum şükür
01 Yorumla
Soran+1 yılNasıl kurtuldun
- Devamını Gör (23)
Devamını Gör(68)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > 24 yaşındayım, evden dışarı hiç çıkmıyorum. Ailem çok baskıcı, ne yapacağım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer