24 yaşındayım, evden dışarı hiç çıkmıyorum. Ailem çok baskıcı, ne yapacağım?

Evet evden dışarı çıkmıyorum sadece hasteneye falan gidiyorum arada onun için çıkıyorum. Köyde yaşıyorum böyle yıllardır hatta ailem baskıcı beni sahibi sanıyorlar küçükken sokakta flüt çaldım diye beni ve arkadaşım erkek topluyormuşuz diye çok kızmıştılar o zaman da çok küçüktüm. sosyal medyadan komşumuzun oğluyla takipleşmiştik onu mu ayartacaksın diye çok kızdılar halbuki öylesine tanıdık diye eklemiştik Şimdi psikolojim çok kötü çok geri kafalılar boğuluyorum sanki. Sadece sosyal medyadan tanıştığım birisiyle konuşuyorum sevgili gibi o da mesajlara geç cevap veriyor. Ailem beni çok korkutuyor kendi başıma hiçbir şey yapamam
24 yaşındayım, evden dışarı hiç çıkmıyorum. Ailem çok baskıcı, ne yapacağım?
Cevapla