AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
130Cevap
Az önce telefonda sevdiğim bir insan tarafından "sen en güvenilecek insansın benim için" demesi beni benden aldı.
Şimdi hatırlamaktan hoşlanmasam da o zamanlar ki flörtüm Tanrı seni yapmış sonra kalıbı kırmış öncesi ve sonrası mümkün değil demişti. Tiksinç bir insan olabilir ama şu sözünü hiç unutmuyorum
Sanki bu yaşıma kadar eksik yaşamışımda sen gelince tamamlanmışım gibi (şov ayrıyız aylardır smdmdmdmd)
barışırsınız
Nerdeyse 1 yıl olacak yavru o iş yaş
o çok olmuş
Evetttt🌸
Hatırlamıyorum 😂🤦 aldığım iltifatlar in hepsinin altı boş olduğunu düşündüğümden hiç biri iltifat olarak sayıp da ciddeye almamışım
😂
Çok güzel gülüyorsun gerçek öyle miyim?
yooo :asdkasldnq
🖕🖕
Bilmem iltifat aldım evet ama aklıma gelmediğine göre demek ki çok da önemsenecek iltifat almamışım ya da önemsenecek birinden
O kadar içten kahkaha atıyorsun ki modum düşükse bile yükseliyor demişti biri. Çok mutlu olmuştum😊
hep gülmen dileğiyle
Hiç iltifat almadım iltifat ettim desem eşimle 9 senedir evliyiz ben hep aşkım iyi ki varsın iyi ki evlenmişiz git gide aşık oluyorum sana derim hıhı der sadece bu kadar 🤔🤔
kimsenin b*ktan sevgisine iltifatına ihtiyaç duymuyorum kendi kendime iltifat ediyorum :)
2 tane küçük kız bana abla büyüyünce senin gibi olucaz demişlerdi o zaman kendimi çok kotu hissediyodum çünkü motorla yolda kalmıştım motoru itekliyodum
Telefonla hangi kız arkadaşla konuşursam konuşayım sesin çok Seksi çok hoş geliyor diyor
Ola bilir
Tabiki. Mesela bazıları da uzun boylusun fiziğin çok iyi falan da diyor.
Gözlerin güzel, yaşından daha küçük gösteriyorsun diyorlar genelde.
Sıradan şeyler yani özel bir iltifat almadım.
Sesin çok hoşuma gidiyor, seninle konuşunca dinleniyorum.
@Lonelyness gerçekten iyimis
@İnatçıbirkoç 😂😐
Ne oldu
@İnatçıbirkoç yok bişey 😒
Tamam o zaman sorunda yok
Sapıksın ama hoşsun, övdü mü sövdü mü anlamamıştım o zaman :D
😂😂
Hmm birisi çok masum bi güzelliğin var demişti.🫠
güzel
1- gözlerin cok guzel
2- senden cok iyi baba olur
3- sen spor yapsan varya efso vucut yaparsin
hangisi oldu şimdi
Hala 1 deyiz 2 ve 3 sirada artik ne zaman gelirse 😄
Allah bilir😂
Hayatta hersey kismet 😄
Sen çok zeki bir insansın öyle bı iznenimin yok ama oyleyimdir
güzelmiş
Dünyadaki tüm güzel kelimeler, cümleler sıralansa yine de seni anlatamazdı, demişti enişteniz
Melek gibisin
Eşek gözlü
Yürüyüşün bile güzel
Saçların çok güzel şampuan reklamında oynasana sen , kehribar gözlüm diyen de vardı 😅
Tenin tenime değince içimdeki sonen ateş alev aldic
Sen bizim için değerlisin biz seni seviyoruz ve biz senin aileniz
Saçlarının rengi çok güzel doğal sanırım falan diyorlar ama boya (kuaför bile doğal sandı)
Ben hayatımda hiç iltifat almadım nasıl bı duygu onu da bilmiyorum ama ben herkes e iltifat ediyorum ve bu beni çok mutlu ediyo her ne kadar iltifat almasam bile
Melek gibi bişeysin hala unutamıyorum çok iyi hissettirdi bana kendimi
Burnun estetik gibi
yok vallah orji😒😂
Kanka alttaki bütün kullanıcıların iltifatlarını aldım. Ama bugün kuaförde çok güzel bi kız vardı, az kalsın aşık olacaktım ya. Dediki "ay bu çocuk çok tatlı yaa" ardından şeker verdi. Bu
Kulaklarının çekiş gücü o kadar kuvvetli ki sürekli beni çekiyor
Senden iyi baba olur
oldumu bari
Annesi olmadığı için henüz...
Kısmet olmamış desene
Umarım olur
Bir bebek kokusunda aramak Annesini ☺️
Anne gitmiş işim zor artık ara bul
Aynen öyle zor 😔
boş ver böyle daha iyi 🙂
Yok ya nesi iyi. Cenneti bu dünyada koklamak istiyorum ☺️
inşallah olur daha erken 😒
Yaşım 32 yahu. Herkes evde kaldın diyor ne erkeni😔
yok artık bakmadım kusura bakma evet geç olmuş az burdan çık kız bul sen 😒
Erken de sonra geç de 😔
Nerden bulayım nazardan mi yahu
https://youtu.be/FBXKAdFaLXY?si=_F8RilKcBgskSYOA
Bazardan
koptum yaa ulaa sen benle dalgamı geçiyon evlisin demekki😒😂😂😂😂
Evli olsam cenneti koklamak isterim der miyim veya geç der miyim
nerden biliyorsun cennet koktuğunuhttps://media. tenor. com/SmTPjbLfHDgAAAAM/cute-cat. gif
Peygamber efendimiz hadiste öyle diyor
Sen hiç bir bebeği kucağına alıp sevmedin mi
sevdim çok güzel bir his büyütükçe de sevesim geliyor
Eee o zaman anlaman lazım :)
anlaman değil yaşaman lazım o duyguyu
Yaşadım baba yarısı olarak :) amca baba yarısı ise dayı da anne yarısı oluyorsa onu da yaşadım :)
o zaman o duydugundan daha fazlası deyim sana
Sen nerden biliyorusn? böyle dediğine göre annesin sende
dedim ola bilir
:)
çok konuşmuşuz viiyyy
evet konuştururum :D
fark ettim 😂
:) :)
...
öyle kokusunda annesini aramak gibi bi olay olmuyor, boşa ümitlenme, bez değiştirmeyle uğraşıyorsun 🤣
@Adana_Bay_Karizma eee o da nazarı olsun 😃
hayalleri yüksek tutma 😉
@Adana_Bay_Karizma moralimizi bozma yahu 😃
hacı gerçekler hazırlıklı ol, fazla da geciktirme ama
akranların çocuğu askere gönderirken bebek sallama derim 😉
@Adana_Bay_Karizma haklısın valla geç kaldım 😔
Küçük oğlum dan aldığım iltifat ( CANIM ANNEM GOZUNUN USTUNDE KI KIRPIGI YEDIGIM DUNYAM ) asla unutulmaz Bi iltifat
Bu soğuk yerkürede renklilik yarattığın için teşekkür ederim demişti cinsiyetini bilmediğim takipçim..
Oğlum..
(Annemden)
sonunda tutuna bilir iltifat
O gözlerinin gamzelerinin içinde olayım
güzel miş
Çok güzel gülüyorsun.
güzel miş
Yayla çiçeklerine benzemişsin demişti anneannemin akranı bir teyze
Ses rengin çok tahrik edici
Rengin 🤔
İltifat edeni nereden bulup sorayım şimdi:) sesimi beğendiğini ifade etti muhtemelen genel olarak. O an onu sorgulamadim açıkçası.
Google'a baktım şimdi insanın ona has olan frekansı notası ve siddeti arasındaki farkları ifade ediyormuş
Hee güzel miş ne kadınlar anam
Eee herkes işi biliyor:)
öyle miş
İltifat denir mi şüpheli kardeşimin taziyesinde bı kadın anneme soyle tavsiye veriyo "sıkma canını bak daha kızların var her birinin memesi (ellerini bir kulaç açarak) aha bu kadar" demisti
One öyle bee😂🤔
Göz rengin okyanus gibi dfhkj
güzel miş
Adamın dibisin
Adam gibi seviyorsun iyi
Çok farklı bir çekiciliğin var ve gülüşün çok güzel ( gülüşünü hiç begenmem ve dişlerimi)
Hem yakışıklı hem büyük aletin var yatamayacağın kız yok dedi dul biriydi
Bana iyi bir insan olduğumun söylenmesi mutlu ediyor beni en çok
Çok kilo aldım buluşamam dediğimde, olsun sevecek daha çok alanım olur demişti biri)))
Başarılı olduğumu söyleyip başımı okşamasıydı sanırım..
Romalılar seni görse heykel diye sunaklarına dikerlerdi.
bak şimdi 😂😂
Dünyada en güzel *m yarışması yapılsa en kotu ilk üçe girersin
vay anam vay
😂.
Çok iltifat alan biriyim ama en iyisi : hayalin bile bana cenneti yaşatıyor. duu
Eczanede bir adamın durduk yere maşallah fiziğin çok iyi demesi 😂
Biri sana menfaatsiz iltifat ediyorsa ya eşin ya annendir.
Sen benim civcivimsin
Her gün tekrar aşık ediyorsun kendine 💚
sesini saatlerce dinleyebilirim
sesin güzel miş
normal konuşuyorum aslında, bir kaç kez bana yukarıdaki cümle direkt söylendi
dediğim gibi sesin güzel gitmiş kıza
Sana bitiyorum kelimesi çok hoşuma gitmişti
Kim?
Benim için en güzeli saçlarıma söylenenlerdir.
Seni düşününce bi gülümseme geliyor sevdiğimden ama...
Orta Asyadaki kızlara benziyorsun 😎😄
Hatırlamıyorum çok var ama
Gülüşüne gözlerine ölürüm demişti.
Sen gerçek bir çiçeksn🌸
Sen bana çok iyi geliyorsun.
Değer iltifatlar bana yapmacık gibi geliyor nedense.
iyi bari bu mantıklı