Gizli Üye(30-35)+1 yılYorumlarin birazini okudum ve soru bana hic dusunmedigim bir seyi düşündürdü. Bugune kadar hic iltifat almamışım ben. Daha once farketmemistim bunu. Insanlardan, cevremden ne fiziksel ozelliklerime, ne karakterime, ne huyuma suyuma hicbir iltifat almadigimi farkettim bu soruyla beraber ve bu biraz üzdü yalan yok. Millete ne guzel şeyler söylemişler, cok şanslılar. Bazilari tanımadığı abiden/abladan, disardaki birinden bile iltifat almis o da yok bende hadi tanıdıkları gectim. Simdi saat gece 12 ye geliyor. Bu gece de düşünecek ve uyku uyutmayacak konuyu bulduk. Konu eksiğim zaten yoktu ama bir tane daha eklendi...
17 Yorumla- +1 yıl
Seni görmüyorum ama benden sana bi iltifat nene hatun gibi güçlü bi kadınsın 😊( Kendi hedefleri doğrultusunda yaşayan, tek derdi erkekleri etkilemek olmayan ve kendi işini kendi halleden erkeğe ihtiyaç duymayan kadınlar maalesef kolay kolay iltifat almaz )
Cevap sahibi+1 yılBu yorumu bana iltifat edilsin diye yazmamistim. Farkindaligimi bir an yazmis bulundum. Ama yine de tesekkur ederim bu ince dusuncenizden dolayi. Sosyal medyada ki iltifatlar pek iltifat gibi degil sanki. Yuz yuze daha etkili boyle seyler. O ifadeyle, o mimiklerle, o bakisla ve ses tonuyla iltifat almanin ayri bir guzelligi vardir. Ben bunu yasamadigimi farkettim bir an ve bu yorumu yazmış bulundum. Ne diyeyim Allah hepimizi gonlu guzel, gonul gozu guzel insanlarla karsilastirsin...
Cevap sahibi+1 yılYa da sorun insanlarda da olmayabilir. Benim iltifat alacak ozelliklerim yoktur. Yani yorumlara bakinca kimi gozlerinin rengine, burnunun estetik gibi olmasi gibi seylere iltifat almislar. Bende bunlar yok. Ben sıradan biriyim. Gozlerim kahverengi, burnumda estetikli gibi durmuyor şekli fena olmasa da. Fiziksel olarak demek ki iltifat alacak bir ozelligim yok.
Karakter olarakta bilemedim. Illaki eksiklerim vardir, huysuz, gecimsiz biri vs degilim ama demek ki bu duruma da deger bir sey gorulmemis ki iltifat etmemisler bugune kadar diye de dusunuyorum bir yandan
Cevap sahibi+1 yılNeyse düşüne düşüne iyice batakliga dusmeden telefonu birakip uyku moduna geçmem cok daha iyi olacak su durumda. Uyurum insallah
- +1 yıl
Yüzyüze etme imkanım olsa ederdim kendinin eksik yanlarının olabileceğini düşünmek bile büyük erdem bi çok kadın bunu yapamaz maalesef
- +1 yıl
Çok tatlış geldin gözüme
Son cümlen ile 😃
En İyi Cevaplar
+1 yılBeni niye kimse görüştekiler gibi sevmedi...
45 Yorumla- +1 yıl
Bi cevap bulabildin mi jxjsns
- +1 yıl
@Dendend jdkekdkdkxkdkd
+1 yılSen nasıl bir şeysin ya nerden çıktın karşıma sözünü çok duyuyorum nasıl bir şeyim acaba diye sormaya korkuyorum bence güzel bir söz ediyorlar aksini düşünmek istemiyorum :)))
02 Yorumla- +1 yıl
Tabi ki güzel anlamında aklı gidiyor salkların ondan diyorlar 😂😂
+1 yılGözlerine güneş vurunca o kadar güzel oluyor ki.
02 Yorumla- +1 yıl
Peki öyle olsun 😂😂
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
128Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı.
u +1 yılBen genellikle karakterime iltifat alıyorum ki beni mutlu eden de bu.. yani güzellik yakışıklılık dış görünüş bunlardan etkilenmem bu yüzdende biri dışıma iltifat ederse bunu samimi bulmam kendimi b iliyorum çünkü... ama karakteri seven insan az olduğu için de kalbime iltifat ve güzel söz edilmesi beni çok mutlu ediyor.. bugüne kadar kalbim için güzel sözler duymuştum
31 Yorumla- +1 yıl
güzel aynen
- Aile & Toplum konusunda 3,3b cevap paylaştı.
+1 yılEn güzel değil de en etkisinde kaldığım deyim. Eski sevgilimle ayrıldığımız gün "Hiç kendini değiştirme, hep böyle çocuk kal. Çünkü ben senin karşımda çocuk gibi olmanı sevdim" demesi bu cümlenin etkisinde çok kalmıştım. 😌 Onun dışında özellikle KS'de ve reelde neşeli pozitif enerjime ve mizahi zekama çok iltifat alıyorum bu da beni çok mutlu ediyor açıkçası.
83 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim 🙏
+1 yılÇok iyi bir iltifat almadım ama bir keresinde metroda birini görmüştüm. Çok bakımlı hoş bir kadındı yanına gidip tanışmak istedim.
Ben senden büyüğüm demişti. Kaç yasindasiniz demistim 35 demişti. Ben sizi küçük gördüm dedim. "Vay teşekkür ederim,. günüm güzel geçecek bugün sayende" dedi.
Tanışmadı ama mutlu olma ihtimali de güzeldi, kendimi çok iyi hissetmistim
20 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı. Gerçekten çok fazla iltifat alıyorum övmüş gibi olmamayım kendimi ama, en çok güldüğüm hâlâ hatırladığım şey var; eğer ilk çağlarda yaşıyor olsaydık hanımefendi, güzelliğinizden güç alıp size mamut avlardım demişti biri hahah.
21 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 924 cevap paylaştı.
+1 yılİyi adamsın, sesin güzel radyoculuk yap.
Onun dışında erkeklere pek iltifat edilmiyor ya. Genelde kadınlara geliyor. Az önce bi youtube kanalında onlycansların birine yapılan iltifat çok iyiydi oradaki yorumlara çok ilginçti.
11 Yorumla Yeğenim küçükken saçlarını bana taratırdı. Hiç acıtmadan tarıyorsun teyzecim senden çok güzel anne olur demişti.
Halamın odası çok güzel kokuyor. Dedi hala unutamıyorum.
Annemde bana muazzam bir düzen anlayışın var. dedi
Yemeklerim her seferinde çok sevilir.42 Yorumla- +1 yıl
Egolu Biri Misin 😂😂
- +1 yıl
Ne güzel şeyler bunlar
+1 yılGözlerin çok güzel, okyanus gibi derler genelde. Bende cevap olarak bh kadar senedir bana bir faydası olmadı al senin olsun, derim. Azcık öküzüm galiba 🤣🤣
11 YorumlaBir olay yaşadım, orada bir abi demişti, tanımıyorum bile adamı "Harbi delikanlı çocuksun, helal olsun" diye orada göğsüm gerçekten kararmıştı, ne yalan söyleyeyim. 😅
18 YorumlaAsyada bir küçük çocuk anne bak oyuncak bebeğime benziyor demişti hayran hayran bakmıştı çok tatliydi
110 Yorumla- +1 yıl
Çok merak uyandırıcı bir iltifat olmuş aynı zamanda.
- +1 yıl
Barbie den mi bahsediyordu. Asya da barbie tarzı bebekler mi satılıyor 😀
- +1 yıl
Hemen bir uzakdoğu oyuncak piyasasını etüd edip geleyim ☺️
- +1 yıl
Net bir oyuncak bebek bulamadım. Moğolistan ve uzak doğuyu araştırdım. Çekik gözlümüsün acaba?
- +1 yıl
Amin canım amin, gülelim eğlenelim hayat kısa 😀
+1 yılSen nasil bi odunsun öküzün tekisin kendini ne saniyorsun hayvan vs devamli aldigim iltifatlar bunlardir.
12 Yorumla- +1 yıl
evet bende ole diyorum işte ama dinleyen kim
- Aile & Toplum konusunda 748 cevap paylaştı.
+1 yılSaçlarıma ve kokuma yapılan iltifatlar favorim. Biri saçların çok güzel kokuyor demişti dolmuşta erimiştim 🥹
11 Yorumla
+1 yılİltifat mı bilmiyorum ama biri insana acayip huzur veriyorsun demişti o söz hoşuma gitmişti.
21 Yorumla- +1 yıl
güzel söz
- Aile & Toplum konusunda 4,2b cevap paylaştı.
u +1 yılGoruslere bak be ne güzel sevilmişler ben niye kaldim uhud dağında kalan tek okçu gibi 🙄 almadım iltifat falan ben biraz ağlayam da gelem
42 Yorumla- +1 yıl
Sa'd b. Ebu İnci 😄
Bir insanın gülüşü yüzüne bu kadar mı güzel yansır demişti esimdi ama benim gülüş şu sekil
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılYaz gülü gibisin vardı bir de gözlerim de kendini buluyormuş
11 Yorumla
+1 yılBurnun estetikmi, saçlarına nasıl bu kadar güzel bakıyorsun, yüzünde lazer var mı vs vs
16 Yorumla- +1 yıl
Orj olduğunu biliyorlar zaten mesele o değil 😂
- +1 yıl
asılmaya gerek yok ya niye asılsınlar. insan insanı beğenemez mi :D
- +1 yıl
hanımefendi sizin içiniz fesat bence :D iltifat almıyorsanız lütfen belirtiniz gerekli mecralarda yardımcı olabilirim :D
Aile & Toplum konusunda 374 cevap paylaştı. Çok aldım o yüzden hatırlamıyorum. Birde birini seçsem diğerine haksızlık gibi düşünürüm.
11 Yorumla- +1 yıl
anladım teşekkür ederim
+1 yılSen ne yüreği güzel bir insansın ya
Sözcüğü oldu12 Yorumla- +1 yıl
Teşekkürler sagolun onure ettiniz beni
Aile & Toplum konusunda 3,7b cevap paylaştı. İyi ki tanıdım seni iyi ki hayatımdasın demişti biri bir zamanlar 🥲
12 Yorumla
+1 yıl“Bana sevmeyi öğrettin." Bu söz ve o kişi asla unutamayacağım biri.
"Annemden sonra tanıdığım duygulari en saf kişisin." Bu da aynı kişi 🖤20 Yorumla
+1 yılHer kadının yanında görmek isteyeceği adamsın…
Buna benzer çok örnek var. Ailemden daha çok güveniyorum. Aileden birisin. Kimseyle ortak olmam sadece ….. ile ortak olurum.20 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılGozleri cok guzel de boyu cok uzun,
Bi baskasi da
Hey masallah boylu poslu adam16 Yorumla- +1 yıl
Hakikaten cok uzun boylu oldugum icin 1.97 cm
- +1 yıl
Bak bu da bi iltifat 🤪
- +1 yıl
Cok kez aldim
- Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılSen benim bu dünyada en çok sevdiğim adamsin demişti birileri ama hep laf bunlar ya 😂
11 Yorumla
+1 yılBiz çizgi film karakterleri hakkında konuşuyorduk sonra ben ona benzettigim karakterden bahsetmiştim dedim ki iste su karakterin vibe ini veriyorsum falan diye o da beni benzettigi karakteri söyledi... bu olaydan cok sonra seyi fark ettim ona daha once ona benzettigim karakter ile onun bana seçtiği karakteri icin "şu iki karakterin arasindaki uyumu cok seviyorum/ikisi birlikte cok iyi" dedigim icin onu secmis
11 Yorumla- +1 yıl
Aslinda duyguyu tam geciremedim ve yazamamisim ama atmosfer falan cok hostu birden dank edince etkilenmistim baya
+1 yılGözlerime dudaklarıma iltifat alıyorum. İnsanı mutlu ediyor ama bir süre sonra alıştım mlduna giriyorsun.
20 Yorumla
+1 yılCok zekisin. Erkekler bu kadar zeki degil. Kendinden asagidakilere bak evlenmek icin. Yoksa bulamazsin senin kapasitenden ustun birisini.
20 YorumlaAile & Toplum konusunda 847 cevap paylaştı. İnsanlara değer verecek kadar güzel vicdanın var ama... Yaparlar hayatını anlamazsın
14 YorumlaBir sürü aldım. Şimdi kimseyi kıskandirmayayim
21 YorumlaAile & Toplum konusunda 364 cevap paylaştı. Çillerin ve kirpiklerin ile Instagram filtresi gibisin insanlar senin gibi olabilmek için o filtreleri kullanıyor demişti biri🥰
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 412 cevap paylaştı.
+1 yılÇok var hatta çok orjinalleri vardı ama maalesef unuttum ya.
En son sugar daddy teklif edilmiṣti bana 😄
10 Yorumla
+1 yılValla bir cok karakter ozelligime ve fiziki ozelligime iltifat aldim. Bunlari da cok umursamadim acikcasi. Hangi birini sayayim😀
10 YorumlaÇok iyisin diyo bazen insanlar
Bı de küçük bir çocuk abla sesin çok tatlı demişti çok mutlu olmuştum10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılSeni kazanmak icin kaybettigim seyler hic onemli degildi dedi 🥰
13 Yorumla- +1 yıl
Gec denk geldik ya
Aile & Toplum konusunda 573 cevap paylaştı. Çok iltifat alıyorum ama en sık aldigim iltifat "bebek gibi yüzün var" derler genelde..
20 Yorumlagözlerin kilometrelerce uzaktan bakılan bir orman gibi demişti biri
20 YorumlaAile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı. Hangisini seçsem karar veremedim :D en son aldığımı söyleyeyim bari: gerçek olamayacak kadar hoşsun, demişti birisi
25 YorumlaÇok güzel gözlerin var🤩🤩🤩
Ten rengin çok güzel🤩🤩🤩20 Yorumla
+1 yıl“O kadar iyi birisin ki sanki seni tanıyan herkese hediyeymişsin gibi”
20 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 802 cevap paylaştı.
+1 yılEşin benzerin yok güzel bir kalbin var Güzel Anne olursun
20 Yorumla
u +1 yıl-Ya sen ne yedin ne içtin bu yaşına kadar
Ekmeğe mi bastın ne yaptın be eee bildiğin Allah seni taş etmişböyle bir şey ksdjs
23 Yorumla- +1 yıl
Hiç alfalık yoktu bu cümleden sonra kendi tipimden utandım yazdı 😅 konu kapanmıştır djdj
- Aile & Toplum konusunda 6,1b cevap paylaştı.
+1 yılSeni kelimeler ile anlatmak çok zor. Muhteşem desem yine eksik kalıyor anlamın.
10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 4,8b cevap paylaştı.
+1 yılBirçok iltifat alıyorum ama en çok aldığım iltifat prenses gibi oluşum🙄
10 Yorumla Anime kızları gibi ses tonum varmış ve animelerden gerçek hayata fırlamışım diyenler oldu
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılKızın biri bana ellerin çok güzel demisti. Sayesinde bir ay mutlu olmuştum
10 Yorumla Aile & Toplum konusunda 9,4b cevap paylaştı. Bilgi ve becerilerden dolayı çok almışımdır
10 Yorumla
+1 yıl"İyi olan hiçbir şeyi haketmiyorsun" du sanırım...(!)
10 Yorumlaİltifatları aklımda bile tutmam, ben gerçeğin ta kendisini yaşadım.
11 Yorumla
+1 yılDudağının kenarıyla yanağının arasında bi çukur var ya beni oraya gömsünler:)
10 Yorumla
+1 yılSen iyi dürüst yalansız karakterli bir insansın ama her seferinde çekip gitmeleride çok farklı tabi
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 728 cevap paylaştı.
+1 yılSenden iyi aile babası olur, sana olan güvenimiz tam
10 Yorumla
+1 yılegoist gibi olmayım ama çok iltifat aldığım için umursamıyorum artık
10 YorumlaSanırsam uzun zamandır almadım eden olursa sanırsam o kişiye tapıcam
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 345 cevap paylaştı.
+1 yılÇalıştığım yerde buranın en yakışıklı elemanı kim diye istişare yapılmış beni söylemişler.
10 Yorumla 'Hem bu kadar ciddi hem de sempatik olmayı nasıl beceriyorsun?' demişti biri.
10 Yorumla
+1 yılCennete düşsem huri diye seni isterim.
Bunun bir üst seviyesine çıkan olmadı 😄10 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı. Cook zekisin hayranlik uyandiracak kadar..
Bir de gozlerin guzel derler..
10 YorumlaÇok zekisin demişti eski kız arkadaşim ve yakisiklisin demişti
10 Yorumla
+1 yılSesin ninni gibi ve su hayatta en çok sana güveniyorum. En yakın erkek arkadaşımda bi sorunum vardı meşguldü şey demişti, Sen benim en yakın arkadaşımsın senin sorunun benim sorunum diyip işini bırakıp yardım etmişti🫂
20 Yorumla"Psikiyatristler seni ilaç diye yazmalı" demişti bir dünya tatlısı bana. Unutamam bunu ☺️
23 YorumlaEski sevgilim annem babam senin kadar sevmedi kimse senin kadar merak etmedi ben bunu hak etcek ne yaptın neden demisti bu bir iltifatsa bu =)
03 Yorumla- Devamını Gör (193)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer