Uyuyamıyorum ya resmen
Sürekli bakma gereği duyuyorum
Zaten arayanım soranım yok ne diye bu kadar bakıyorum ki😑😑
Sürekli bakma gereği duyuyorum
Zaten arayanım soranım yok ne diye bu kadar bakıyorum ki😑😑
Ayniyiz arayanim yok, anne ve babam harici. KS beni bitirdi
Benim babam aramıyor annemle evdeyiz zaten 😅
İstesen arayanın olur
Sevgili gibi mi
Evet
Yas yakın olunca aynı kafadayiz
26 yaşındayım da ugrasamam sevgiliyle falan
Karart ekranı uyursun
Öyle yapıyorum ama genede bakma gereği duyuyorum
Cevap
5Cevap
Arayıp sorabilirim. Not: diğer sapıklar gibi değilim sadece arkadaşım yok.
Kıyamam ya ama olmaz
Siyah beyaz yap kurtulursun
O nasıl oluyor
Googledan yaz. burdan anlatması uzun surer
Hm tamam teşekkür ederim
Kullanmayarak
Vuhuuuu
Sevgili yap
Olmez
Neden
İstemiyorum
Sen bilin
Libidodandır
Yok kız ondan değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar