Sizce insanlar yaşattığını yaşar mı, böyle bir şey var mıdır?

Beni mahveden bi erkek arkadaşım oldu gururumu kırdı bana neler çektirdi hâlâ kendime gelemiyorum berbat bitik haldeyim istiyorum ki o da çok sevdiği biri tarafından aynı şeyleri yaşasın mutlu olmasın nefes almasın beni anlasın çünkü ben çok yıprandım psikolojimi neredeyse bozdu hiç iyi değilim tek tutundugum şey bu acaba o da yaşar mı var mı böyle bi şey insanlar gerçekten hak ettiğini bi gün buluyor mu

Sizce insanlar yaşattığını yaşar mı, böyle bir şey var mıdır?
Cevapla