Arkadaşlar lgbtyi normallestirmek ileride sıkıntıya yol açar mı?

Öncelikle her türden her ırktan insana saygım sonsuz Sadece küçük bir düşüncemi paylaşmak istiyorum ben Avrupa'da yaşıyorum ve burada küçük çocuklara lgbt dayatılıyor yani okullarda dersleri vesaire veriliyor mesela trans kadınların twerk sahnelerine şahit oluyor çocuklar benim için bu bir p#dofilidir ya da Reşit olmamış çocuklar cinsiyet değiştirme ameliyatı oluyor belki ileride bundan pişman olacaklar ki pişman olup #ntihar eden bir kişinin olduğunu gördüm çocuk yaşta sırf okullarda bu dayatıldığı için bunu güzel bir şey olarak düşündüm ve cinsiyet değiştirdim diyerekten kız erkek oluyor sonradan i#tihar ediyor Bir de bu Eskiden sa#kınlık olarak algılanıyordu şu an ise mesela pe#ofili ve e#sest ilişkiler s#pkınlık olarak algılanıyor zamanla bunlarında normalleştirilmesinden korkuyorum lgbtyi normallestirmek böyle düşünen insanların önünü açmaz mi
Arkadaşlar lgbtyi normallestirmek ileride sıkıntıya yol açar mı?
Cevapla