Erkekler, gerekirse ablanızın üstünde sert otorite kurar mıydınız?

Babanızın olmadığını veya uzakta oldupunu varsayalım...

Ablanız sizden 2-3 yaş büyük... onun yaşamında riskli, tehlikeli, sakıncalı ve zararlı gördüğünüz şeyleri uyanmanın, nasihat etmenin ötesinde ablanızın istese de istemese de uymak zorunda kalacağı şekilde sert yaptırımlarla desteklenen kural ve yasaklar koyar mıydınız?

Yoksa sadece uyarır sonrasında "ne hali varsa görür" mü derdiniz?

Erkekler, gerekirse ablanızın üstünde sert otorite kurar mıydınız?
Cevapla