Erkekler, Kızkardeşiniz ve/veya ablanızı başka çare kalmazsa kaba güçle baskı altına alır mısınız?

diyelim 20 yaşınızdasınız 18 yaşında birküçük kızkardeşiniz ve 22 yaşında 1 ablanız var... İkisinin de size göre gittikleri yolun sonu pek iyi değil. yani ağır ahlaki bir sorun yok henüz ama işte çok kötü arkadaş çevreleri yüzünden okul hayatları berbat; aşırı sigara filan içiyorlar Arkadaş çevreleriyle ilişkileri koparılıp bu alışkanlıklarından koparılmaları halinde herşeyin yoluna gireceğinden eminsizniz ama sizin sözünüzü dinlemiyorlar, anneniniz de takmıyorlar. güzellikten anlamıyolar. zarar vermeden ama caydırıcı olacak şekilde canlarını yakmak dışında seçenek kalmıyor. Yani oyle çılgnca bir şey yapacak evden filan kaçacak karakterde değiller , yani dayak yediklerinde hemen değilse de 3-5 kere caydırıcı şekilde sopa yedikten sonra ikisinin de size göre çok yanlış saydığınız şeylerden uzak kalmak ve sizin sözünüzü dinlemek dışında seçenekleri olmadığını anlayacaklar. (bu yolla sonuç alacağnızdan eminsiniz)... soru şu ki böyle bir şeyi sağlamayı görev bilip sopayı elinize alır msınız yoksa "ne halleri varsa görsünler her koyun kendi bacağından" mi dersiniz...
(kaba kuvvet dışında tüm yolların tükendiğini ve gerçekten kaba kuvvetle huylarının değilse de yaptıklarının değişeceğini düşündüğünüz bir durum var)
Kesinlikle hayır, yaptıklarının tüm sonuçlarına kendileri katlanır
Ablama bir nüdahalem olmaz ama küçüğü yola getirmek için kontrollü şekilde canını yakabilirim
büyk ablam ya da küçük kıkardeşim fark gözetmeden aynı şekilde gerekrse sopayla da olsa hizaya sokarım yeter ki gerektiğinden emin olayım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Erkekler, Kızkardeşiniz ve/veya ablanızı başka çare kalmazsa kaba güçle baskı altına alır mısınız?
Cevapla