Sorum erkeklere vicdansızlar... Hiç mi annenize kız kardeşinize, ablanıza veyahut eşinize acımıyorsunuz?

Neden her yemekten sonra yan gel yat aşşağa Osmanlık yapıyorsunuz. Bu mu insanlık bu mu adamlık diye sorarlar insana. Yazık çok yazık.
Güncellemeler
+1 yıl
Lütfen genelleme anlamayın çok üzülürüm. Elbet mükemmel erkeklerde var hatta kızlara 10 çekerler. Ama ben kendi ailemi baz alarak böyle yazdım yanlış anlaşılmasın.
Sorum erkeklere vicdansızlar... Hiç mi annenize kız kardeşinize, ablanıza veyahut eşinize acımıyorsunuz?
Cevapla