Güncellemeler
1 yıl
Bana niye sapıklık olsun bilmem ne diye yazanlar sizin ben kafanıza sıçam
Az önce biri bişey anlattı bana anında soğudum, kızlar da ayrı sapık olmuş yemin ederim karşıma düz erkek ne zaman cikcak benim ya niye hepiniz * düzgün insan nerde Allahım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
abaza sapık çok var maalesef
Alan memnun veren memnun. İsyan etme. Belki de sen yanlış ortamdasındır
Alanın da verenin de...
İnanılmaz zarif, naif yorumun için teşekkür ederim
Rica ederim
O kadar haklısın ki senin dediklerine bende katılıyorum, insanlar iyice sapıttı
Kusacam
Ahir zamandayız milletin sapıtması o yüzden
Düz erkek mi arıyorsun demek istersen biraz senden bahsedeyim ne kadar istekli olduğunu anlatıyordun bana şimdi öyle mi oldu 😀
Ne diyosun sen ya sen kimsin
Ne anlattı ya sana öyle buraya yazacak kadar etkilenmişsin
Ağlicam o derece
Anlatmaz olaydı *
Oha anlatsana bana
Düz erkeği burada mi arıyorsun sende komiksin
burada aradığımı söyledim mi
Ülkede kalmamış diyorum zaten
düz erkeği hiçbi kız sevmez
sen bu dünyaya çok masum gelmişsindir bilader
Normal olanım ben a q
sen muazzamsın keke düz insanlarla inş derimde imkansız bu devirde