Aileme inat olsun diye evli biriyle beraberim, kötü biri miyim?

25 yaşında bilgisayar mühendisiyim. Çok kötü bir çocukluk geçirdim annem babam ayrı kendimden 5 yaş küçük bir kız kardeşim var. Annem babama benzediğim için benden Nefret ediyor. Gece geç saatlere kadar eve gelmiyordum annemle babam evliyken Babam çok içer annemi aldatırmış. Ben çok güzel bir kızım sarışın 1.77 boyunda yeşil gözlüyüm eve annemin arkadaşları gelirdi bana çok güzel fıstık manken gibi derdi annem sinirden deliye dönerdi aynı babamın beraber olduğu kadınlara benziyorum diye. Annem kız kardeşimi daha çok seviyor ona daha çok ilgi gösteriyor. Ben ise çalışkan bir çocuktum notlarım çok iyiydi mühendis oldum kendi evime çıktım 2 senedir tek yaşıyorum. Annemi hiç sevmiyorum görüşmüyoruz ilerde asla onun gibi bir anne olmayacağım. 1 senedir hayatımda biri var kendisi 42 yaşında evli ve 2 çocuğu var. Onunla beraberim. Annemden nefret ettiğim için aldatılan kadınlardan da nefret ediyorum. Sevgilimin karısının canını yakınca annemin canı yanıyormuş gibi hissediyorum. Sizce ben çok mu kötü biriyim?
Aileme inat olsun diye evli biriyle beraberim, kötü biri miyim?
Cevapla