Ya kuz arkadaşlarda bu sorunu o kadar çok yaşıyorum ki fenalık geldi. Bakin erkeklerde yaşamıyorum mesela kozlarda yaşıyorum yani. Taaa ilkokuldan beri. Kozlar beni seviyor lafta canım cicim şu bu arkadaş oluyorlar ama çok bencil ve güvenilmez davranıyor çoğu. Mesela görüşelim edelim diyor ya da araşalım konuşalım ama aramıyor etmiyor kayboluyor işim var diye geçiştiriyor. Ama hep mesela sosyal medyada hikayelerime bakıyorlar sabah akşam. Hep ne yaptım ne ettim meraktalar. Mesela ortadan kaybolsam ya da haşkyelerimi engellesem hemen naaptın ne ettin diye mesaj ayıp yalandan özür diliyorlar ama sonra yine aynı. Hani silsem mi küssem mi bilemiyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Sildim o kızı. Aynen soğudum çünkü özensiz umursamaz. Bana değer vermeyip cepte tutan naber nasılsın ı sadece kaybolunca eden tiplere gerek yok bence.
Hayor ben böyle arada olanları anlamıyorum ne gerçek dost seviyor ediyor ne de hani sevmiyor ilgisiz isteksiz. Hem kendileri dost gibi olalım edelim seviyorum diyorlar ama sonra bakıyorsun onlar bencil umursamaz sen vericisin kibarsın o seni cepte görüyor geçiştiriyor özensiz davranıyor.
İşte cepte keklik gördükleri böyle davranıyorlar biz veriyoruz bunu onların ellerine ama bir zaman sonra ya da yaş mı diyeyim böyle olacaklarına hiç olmasınlar diyorsun
İşte engelleyip geçiyorum ben de zaten. Kibarlık iyilik neden cepte olmak anlamadım. İşte bazı insanlar böyle düzgün iyi davranmayı anlayacak zekaları yok. Hep ağzına sıçsınlar onların.
Zaten iki koza da kötü bi şey demedim sadece yaptığın ayıp yanlış filan dedim onlar da yalandan pardon haklısın filan dediler ben de sildim engelledim geçtim.
Çünkü bana özensiz kaba davranan insanları niye hayatımda tutayım ki yani ne bileyim sonuçta bana değersiz davranmışlar. Benim iyiliğim dostluğumu cepte görmüşler.
Aynen benim de gerçek dostlarım yanımda öyle sahte olanlar da sinirimi bozduğu için engelleyip geçiyorum. Tanıdık ayrı. Bunlar ama sahte. Dost gibi gözüken ama işi düşüp kafası esince arayan tipler. Sahteler.
Aynen öyle. Özellikle kadınlardsn çok erkekler. Ya kadın da erkek de düzgün insan bulmak çok zor benim mesela 3-4 tane var sadece öyle çevremde. Onun dışında tanıştığım çoğu kadın erkek mesela tek dertleri kullanmak sömürmek para olarak. Hani senin üstünden geçinmek. Mesela buluşma teklif ediyor diyor ki bana yakın olsun sen beni arabayla al filan ya da erkekle flört ediyorsun sana hesap kitlemeye çalışıyor filan. Midem bulanıyor.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Bence böyle arkadaşlar olacağına hiç olmaması daha mantıklı
Bence de sildim ondan.
Hayor ben böyle arada olanları anlamıyorum ne gerçek dost seviyor ediyor ne de hani sevmiyor ilgisiz isteksiz. Hem kendileri dost gibi olalım edelim seviyorum diyorlar ama sonra bakıyorsun onlar bencil umursamaz sen vericisin kibarsın o seni cepte görüyor geçiştiriyor özensiz davranıyor.
İşte cepte keklik gördükleri böyle davranıyorlar biz veriyoruz bunu onların ellerine ama bir zaman sonra ya da yaş mı diyeyim böyle olacaklarına hiç olmasınlar diyorsun
İşte engelleyip geçiyorum ben de zaten. Kibarlık iyilik neden cepte olmak anlamadım. İşte bazı insanlar böyle düzgün iyi davranmayı anlayacak zekaları yok. Hep ağzına sıçsınlar onların.
boş ver sen yine o duruma gelmede çizgini bozma onları sal gitsin
Zaten iki koza da kötü bi şey demedim sadece yaptığın ayıp yanlış filan dedim onlar da yalandan pardon haklısın filan dediler ben de sildim engelledim geçtim.
Çünkü bana özensiz kaba davranan insanları niye hayatımda tutayım ki yani ne bileyim sonuçta bana değersiz davranmışlar. Benim iyiliğim dostluğumu cepte görmüşler.
Bende aynı mantıktayım neden hayatımda olup strese soksunlar ki beni gerek yok zaten gerçek dostlarım yanımda her zaman
Aynen benim de gerçek dostlarım yanımda öyle sahte olanlar da sinirimi bozduğu için engelleyip geçiyorum. Tanıdık ayrı. Bunlar ama sahte. Dost gibi gözüken ama işi düşüp kafası esince arayan tipler. Sahteler.
Gayet mantıklı bir karar tebrik ediyorum seni
Teşekkürler çoğu zaten sanaldan tanıştığım kim olduğu belli olmayan tipler yani gerek yok.
👏 sanaldan arkadaşlık daha zor bu sitede daha iyi anladım bunun
Evet. Ama normalde tanıştıklarım da çok iyi değil.
Normal hayatta çok ortam yok diye zaten sanaldan tanışmak zorunda kalıyoruz.
Benim normal arkadaş ortamım sağlamdır ama insan değişiklik arıyor sanal da düşüncem o benim
Yok ben ite normal hayatta pek bulamıyorum ondan sanala mecbur kalıyorum.
Düzgün biri denk gelir belki burdan ya
Öyle kizlar iyi gün arkadaslari sil ya da engelle onlari
Tamam da arkadaş kalmaz öyle yapsam neredeyse
Gerçi geçen sildim birini mesela dün de birini uyardım haklısın vs dedi de bilmiyorum silsem mi.
Rahmetli babam derdi 10 tane sahte arkadasin olcana birtane saglam olsun derdi
Evet bence de öyle.
Bu zamanda sahte insanlar cok cikarlari icin herseyi yapiyorlar artik hersey para olmus
Aynen öyle. Özellikle kadınlardsn çok erkekler. Ya kadın da erkek de düzgün insan bulmak çok zor benim mesela 3-4 tane var sadece öyle çevremde. Onun dışında tanıştığım çoğu kadın erkek mesela tek dertleri kullanmak sömürmek para olarak. Hani senin üstünden geçinmek. Mesela buluşma teklif ediyor diyor ki bana yakın olsun sen beni arabayla al filan ya da erkekle flört ediyorsun sana hesap kitlemeye çalışıyor filan. Midem bulanıyor.
Ben almanyada yasiyom ve türkiye burayi gecmis internetden gördüm seylere inanamiyom artik millet para karsilinda herseyi yapiyorlar
Ne gördün
Kocalarini aldatan evli kadinlar para karsilinda yasli adamlarin karsilinda soyunan kendini elleten kizlar veya kocasi karisini baska erkekle paylasan
Öylelerini tutma yanında.
Çok var ama öyle
Silsem arkadaşım kalmayacak neredeyse çoğu öyle.
Bunlar zaten arkadaş değil, az olsun öz olsun.
Evet doğru sileyim mi o zaman.
Ya da dursun mu sosyal medyada.
Sil, bana sorarsan yeni hesap aç eskisini sil sadece gerçek dostlarını gerçek akrabalarını falan ekle.
Gerçek akrabam da yok ki hepsi sahte bencil yani aramaz sormaz etmez.
Seks