Ben gerçekten ne yapmam gerektiğini bilmiyorum?

Ben de gece alt isletme hastalığı var yaşım 21 de tedavi oluyorum ama bazen tekrar ediyor evimdekiler evlenmemi istiyorlar bizim taraflarda 21 evlenmek için geç bile

Gerçi bende evlenmek yuva kurmak istiyorum ama.. Ben evleneceğim kişiye hastalığım hakkinda önceden söylemek istiyorum ama ailem buna karşı "evlenince geçer, çok kişide böyle oluyor, kocan bilmez bez kullanırsın, eğer söylersen bu halinde kimse seni kabul etmez" diyorlar Ben gerçekten ne yapacağımı bilmiyorum

Bu gibi bir sorunla karşılasan ya da hayat tecrübesi olanlar bana yardım edin lütfen

Ben gerçekten ne yapmam gerektiğini bilmiyorum?
Cevapla