Güncellemeler
+1 yıl
...
Hep böyle oluyor. Bu duruma şaşırıyorum
Normal değil. Telepati diye bir durum var. Ve ben de bu durumu çok çok yaşarım. Muhtemelen auranız yüksektir. Avuçlarınız genelde sıcacık mıdır? Birisini gerçekten kalpten hissedip onu düşündüğünüzde o kişi ile iletişime geçersiniz. Her zaman işe yaramaz. İşe yarasa da karşınızdaki her zaman mesajı algılamaz. Algılasa da dönüş yapmaz.
şanss
Seni düşünüp düşüreyim mi
bence sen milletin zihnine giriyob
Sanırım öyle bir şey
Cevap
4Cevap
Telepati buu bazen ben de birinin hakkında konuşunca o kişi yakınımdan geçiyor 😂
Düşündüğün kişi mi iletişim kuruyor?
Evet
Çok ilginç
Telepati.
Böyle şeylere inanmazdım. Sanırım güçlü bir yapıya sahibim
Manifestci kız seniii ahhsbsbs
Ermişsin
normal
Nekadar etkileyici
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?