Biri ile yeni tanıştım mesaj attıyorum görüyor mesela sonra 2 saat sonra falan işte cevap veriyor neden?

Bunu sürekli yapmıyor genelde sabah işte olduğunda yapıyor ve sabahları genelde mesaj atmaz aslında aramızda saat farkı da var akşamları iyi geceler mesaj atar genelde sorsam absürt kaçar mı

Biri ile yeni tanıştım mesaj attıyorum görüyor mesela sonra 2 saat sonra falan işte cevap veriyor neden?
Cevapla